Категорія Ринки

Ринки новини

Як бренди мають комунікувати в часи війни: емпатія, стриманість та етика. Розповідає Яна Ляхович

Як бренди мають комунікувати в часи війни: емпатія, стриманість та етика. Розповідає Яна Ляхович - INFBusiness

У часи війни комунікація брендів перестала бути лише інструментом продажу. Тепер це питання етики, емпатії та відповідальності. Керівниця корпоративних комунікацій 1+1 media Яна Ляхович розповідає, як обрати правильний tone of voice, аби не втратити довіру аудиторії і не завдати їй…

Для чого впроваджувати норми ESG в компанії та чому CSRD і CSDDD – нова норма корпоративної відповідальності?

Для чого впроваджувати норми ESG в компанії та чому CSRD і CSDDD - нова норма корпоративної відповідальності? - INFBusiness

Європейський Союз відтермінував вимоги щодо корпоративної звітності та перевірки ланцюгів постачання, надаючи бізнесу більше часу для підготовки. Проте українським

ESG в бізнесі: як запровадити стандарти сталого розвитку та чому це важливо для роботи в Україні та ЄС?

ESG в бізнесі: як запровадити стандарти сталого розвитку та чому це важливо для роботи в Україні та ЄС? - INFBusiness

2025-й – переломний рік у впровадженні стандартів сталого розвитку для українських компаній. Бізнеси, що співпрацюють із ЄС, уже отримують запити щодо звітності за CSRD,