Інвестувати в майбутнє Одеси: кейс готелю ARCHOTEL

Як воєнні події трансформували інвестиційні умови в готельній галузі та чому Одеса залишається перспективною? Про це розповідає Олександр Селезньов, CEO та засновник
Новини про фінанси і підприємства
Як воєнні події трансформували інвестиційні умови в готельній галузі та чому Одеса залишається перспективною? Про це розповідає Олександр Селезньов, CEO та засновник
Перший заступник міністра економіки Ігор Безкаравайний Фото надано пресслужбою На початку літа 2024 року Міністерство економіки впровадило ініціативу з відшкодування
127 нових АЗС дали змогу UPG розширити мережу у 2,5 рази – тепер вона налічує 214 об’єктів Фото надано пресслужбою За півтора місяця UPG перейшла зі статусу середньої
З початку 2024 року Razom Group провела фундаментальну реорганізацію: від традиційної рекламної агенції до інтегрованої екосистеми з медійними та технологічними
Протягом тижня російські сили здійснили напади на об’єкти інфраструктури, що забезпечують поставки азербайджанського газу до України, та нафтосховище компанії SOCAR Фото
ТАС Сергія Тігіпка мають намір перевалити в 7,5 разу більше зернових Фото надано пресслужбою Агрокомпанія «Тас Агро» разом із «Епіцентр Агро» та Continental Farmers
Законопроєкт №12414, який 23 липня набув чинності як закон №4555-ІХ, не тільки руйнує ціннісні підвалини антикорупційних органів в Україні. Автори документа подарували
Коли бізнес обʼєднується та діє чітко й рішуче, його голос стає впливовим, пояснює важливість роботи спілок Наталія Микольська, виконавча директорка спілки Diia.City
Лідери бізнесу вже не ставлять питання, чи впроваджувати ШІ-технологію в роботу компаній, а шукають способи максимізувати її вигоди з мінімальними ризиками. Щоб уникнути
Фармацевтична реформа в Україні, яка змінює підхід до контролю якості ліків, – одна з найважливіших, але найменш помітних для українців. Уперше держава створює
Угода про надра зі США змінить правила гри на українському ринку надрокористування. За 2025–2026 роки Україна може продати на аукціонах ліцензій на 25 млрд грн, угоди
У часи війни комунікація брендів перестала бути лише інструментом продажу. Тепер це питання етики, емпатії та відповідальності. Керівниця корпоративних комунікацій 1+1 media Яна Ляхович розповідає, як обрати правильний tone of voice, аби не втратити довіру аудиторії і не завдати їй…