Категорія Ринки

Ринки новини

Бути технологічним партнером: як комунікаційно-рекламна компанія Razom Group впроваджує ШІ, трансформує структуру та цінності

Бути технологічним партнером: як комунікаційно-рекламна компанія Razom Group впроваджує ШІ, трансформує структуру та цінності - INFBusiness

З початку 2024 року Razom Group провела фундаментальну реорганізацію: від традиційної рекламної агенції до інтегрованої екосистеми з медійними та технологічними

Штучний інтелект для бізнесу: коли впроваджувати та як робити це ефективно. Гайд від CEO LyraTech Катерини Стецюк

Штучний інтелект для бізнесу: коли впроваджувати та як робити це ефективно. Гайд від CEO LyraTech Катерини Стецюк - INFBusiness

Лідери бізнесу вже не ставлять питання, чи впроваджувати ШІ-технологію в роботу компаній, а шукають способи максимізувати її вигоди з мінімальними ризиками. Щоб уникнути

Як бренди мають комунікувати в часи війни: емпатія, стриманість та етика. Розповідає Яна Ляхович

Як бренди мають комунікувати в часи війни: емпатія, стриманість та етика. Розповідає Яна Ляхович - INFBusiness

У часи війни комунікація брендів перестала бути лише інструментом продажу. Тепер це питання етики, емпатії та відповідальності. Керівниця корпоративних комунікацій 1+1 media Яна Ляхович розповідає, як обрати правильний tone of voice, аби не втратити довіру аудиторії і не завдати їй…