Посилення конкуренції «Моршинської»: чи здатні амбітні гравці ринку води потіснити першість?

Микола Кміть, ринок води, мінеральна вода /надано пресслужбою Миколи Кмітя

Кміть увійшов у гідробізнес 30 років тому, звівши завод «Оскар» у місті Моршин, що на Прикарпатті. У середині 2000-х мінералка «Моршинська» виборола першість на українському майданчику і з того часу непохитно її зберігає. Знімок надано пресслужбою Миколи Кмітя

Ринок води у пляшках наблизився до $1 млрд. За останні декілька років тут виникло близько десятка нових дійових осіб: інвестбанкір Томаш Фіала, таємничий підприємець Олександр Свіщов, власник Favbet та виробник медикаментів. Хто має найвищі перспективи похитнути стан лідера – компанії IDS?

Придбайте річну підписку на шість видань Forbes Ukraine за вартістю трьох випусків. Якщо ви віддаєте перевагу якості, глибині та силі справжнього досвіду, ця підписка саме для вас. У період Black Friday діє дисконт -30%: 1259 грн замість 1799 грн.

Обсяг ринку питної води в Україні минулого року піднявся на 15% у фізичних величинах і досяг 39 млрд грн. «Стійкий неконсолідований ринок, що продукує фінансовий потік», – зазначає віцепрезидент інвестиційно-банківської фірми Altius Capital Вадим Христофоров.

Під час війни значна кількість нових учасників влилася «у воду», маючи намір похитнути становище багаторічного лідера – IDS, головні марки якої «Моршинська» та «Миргородська». У перші місяці воєнних дій Шевченківський суд наклав арешт на 100% корпоративних прав IDS через російського співвласника – «Альфа-Груп» Михайла Фрідмана.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *