
Створення відеороликів «Енциклопедії дорослих дівчат» від задуму до втілення тривало три місяці Фото Cher17
Cher’17 презентував «Енциклопедію дорослих дівчат» – інста-шоу з трьох епізодів, що стало черговим вірусним прикладом бренду. Рекламні заходи ритейлера вже два роки досягають значного охоплення в соцмережах та безпосередньо впливають на обсяги збуту. Яка вартість таких задумів та як компанія перетворює їх на дохід?
Придбайте річну підписку на шість видань Forbes Ukraine за вартістю чотирьох випусків. Якщо ви шануєте якість, поглибленість та силу реального досвіду, ця підписка саме для вас.
Українська марка жіночого одягу Cher’17 представила 12 жовтня інста-шоу «Енциклопедія дорослих дівчат». «Це вираження сучасної української жінки, котра не потребує визнання, а формує особисті принципи життя», – зазначає CMO Cher’17 Вікторія Голобородько. Кампанія одержала 4,5 млн переглядів, 125 000 відміток «подобається», 26 000 репостів і 3500 відгуків за два тижні.
Компанія використовує провокацію в кампаніях. Першу з них – з назвою «Тьолочка» – ініціювали у 2023-му та отримали 6 млн переглядів на різних платформах. Тоді відвідуваність бренду зросла у 5,2 рази, кількість онлайн-замовлень – у 2,7 рази, зауважив співзасновник Cher’17 Іван Кришталь.