
Те, що майбутнє за Інтернетом, вже не викликає сумнівів, тому немає нічого дивного в тому, що він охопив практично всі сфери нашого життя. Звідси і кількість різних Інтернет-магазинів, що постійно зростає. Однак для того, щоб новий магазин був максимально ефективним, потрібно ще задовго до відкриття визначити особливості його позиціонування.
Грамотне визначення магазину в конкретну категорію безпосередньо впливатиме на популярність сайту, а отже, на його рентабельність. Більшість можливих покупців знаходять подібні ресурси через пошукові системи, тому необхідно серйозно поставитися до знаходження ядра ключових слів та фраз, які надсилатимуть відвідувачів саме у ваш Інтернет-магазин. Наприклад, якщо фірма займається реалізацією стільців, вона має два варіанти позиціонування. По-перше, вона може внести Інтернет-магазин до інших магазинів, які займаються продажем безпосередньо стільців, а по-друге, є можливість приєднатися до більш загального поняття «меблі».
Тут потрібно бути реалістом і усвідомлювати те, що конкурувати з давно існуючими компаніями, що позиціонуються як магазини меблів, просто нереально. Інтернет-магазини, які пошукова система виводить на верх, вкладали в таке розташування величезні фінанси, і щоб хоча б наблизитися до них, потрібно бути готовим до колосальних витрат. Зате якщо фірма вибирає позиціонування як Інтернет-магазин з продажу стільців, є шанс бути не настільки глибоко у пошуку. Адже вузька спеціалізація значно зменшує кількість конкурентів і дозволяє цілком осмислено з ними суперничати, а витрати на просування будуть кумедними порівняно з першим варіантом.
Необхідно також розуміти, що кількість відвідувачів залежить від популярності конкретної теми за кількістю запитів у пошукових системах. Тому з ключовими словами, потрібно бути реалістом. Наприклад, за минулий рік найпопулярнішими у плані запитів виявилися книжкові Інтернет-магазини. Тим не менш, висока популярність зовсім не означає, що такий магазин гарантовано приноситиме серйозний дохід. Як низька кількість запитів зовсім не прирікає проект на провал.
Слід розуміти, що людині властиві асоціативні зв'язки між поняттями. Це потрібно враховувати і за позиціонування. Наприклад, якщо для тих же книг звичніша фраза «інтернет-магазин книги», то для арматури подібне поєднання навряд чи спрацює. Тому для багатьох промислових компаній цілком природно не згадувати у своєму позиціонуванні поєднання «інтернет-магазин».
Спонсором цієї статті стало інтернет-агентство з просування сайтів Website-Promotion. І якщо ви хочете дізнатися ціну просування, напишіть у пошук “просування сайту ціна”, знайдіть сайт Website-Promotion і напишіть їм в онлайн-підтримку. Фахівці агентства візьму ваш проект, проаналізують та скажуть ціну.