
Безпілотні таксі не є чимось новим у Каліфорнії, де вони забирають клієнтів з минулого літа.
Але чи збираються вони вирушити з Кремнієвої долини в дорожній хаос Гайд-парк-корнер та автомагістралі M25?
У розділі «Кар'єра» компанії Waymo, що займається роботаксуванням, з'явилася хвиля оголошень про вакансії, в яких шукає працівників на сім посад у Лондоні.
Вони призначені для керівника відділу готовності автопарку та менеджера з реагування на інциденти, а також для інженерів-програмістів, що спеціалізуються на машинному навчанні.
Одна повноцінна посада, що рекламується з базовою зарплатою до 95 000 фунтів стерлінгів, буде пов’язана із «забезпеченням готовності автопарку Waymo до обслуговування», а також підготовкою автомобілів до послуг Ride-Hail.
Хоча новому співробітнику доведеться поїхати до США на місяць для навчання, основна роль буде виконуватися в Лондоні, що викликає питання… який саме автопарк вони обслуговуватимуть?

Waymo розпочався як проект Google з розробки автомобілів без водія, і досі контрольний пакет акцій належить материнській компанії Google Alphabet. У 2019 році компанія придбала британську компанію зі штучного інтелекту Latent Logic, яка використовує штучний інтелект для прогнозування реалістичної людської поведінки в симуляціях.
Не секрет, що Велика Британія є привабливим майбутнім ринком для безпілотних таксі.
Перша європейська команда інженерів Waymo базується тут, і планується подальше залучення додаткових інвестицій.