Штучний інтелект у “Аврорі”, Nova та Укрсиббанку: практики та ключові труднощі

кейси використання ШІ в Україні /Фото Антон Забєльський

Операційний директор Ucloud Сергій Колесніченко, директор з досліджень і розробок Nova Євгеній Хоменко, директор з досліджень і розробок «Аврора» Олександр Войналович, керівник відділу даних та аналітики Ukrsibbank Євген Бухальський. Фото Фото Антон Забєльський

Мережа мультимаркетів «Аврора», логістична компанія Nova та Укрсиббанк впроваджують рішення на базі комп’ютерного бачення та генеративного ШІ у внутрішні операції та послуги для клієнтів. З якими діловими й технічними труднощами організації зустрічаються? Ключове з обговорення на конференції Forbes AI Summit, яка відбулася 27 листопада.

Придбайте річну підписку на шість видань Forbes Ukraine за 1259 грн замість 1799 грн. Якщо ви поціновуєте якість, глибину та міць реального досвіду, ця підписка безпосередньо для вас. У період акції Christmas sale працює дисконт 30% 🎁

«ШІ «активно застосовується» у будь-яких процесах: від HR до мереж постачання і фінансових операцій, – повідомив на AI Summit директор з R&D «Аврора» Олександр Войналович. – Деякі робочі процеси поліпшувалися в рази».

88% організацій застосовують ШІ хоча б в одній бізнес-функції, показує дослідження McKinsey, проведене з червня по липень 2025-го. «Зараз ми інвестуємо в ШІ, а вже наступного дня наш співробітник не буде займатися монотонною роботою і думатиме, як залучати нових замовників і попрацювати з сервісом», – зазначає директор з R&D Nova Євгеній Хоменко. 

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *