“Salesforce і Informatica створять найповнішу, готову до роботи з агентами платформу даних у галузі”, – заявив генеральний директор Salesforce Марк Беніофф, додавши, що угода зміцнить її позиції на корпоративному ринку даних обсягом понад $150 млрд.
Компанія пропонує AI-агентів – програми, які можуть виконувати рутинну роботу без людського нагляду – компаніям для підбору персоналу та обслуговування клієнтів. Вона уклала понад 1000 платних угод для Agentforce, своєї платформи для створення віртуальних представників на базі AI.
Salesforce платить $25 за кожну акцію Informatica, що становить премію приблизно 30% до ціни закриття Informatica 22 травня, за день до появи новин про поновлення переговорів.
Salesforce розраховує закрити угоду на початку наступного фінансового року, починаючи з лютого, за допомогою комбінації готівки та нового боргу. Очікується, що угода збільшить операційну маржу з другого року після закриття.
Аналітики Scotiabank заявили, що цей крок може допомогти Salesforce наздогнати конкурентів у сфері програмного забезпечення, оскільки “програмне забезпечення для управління даними тепер найчастіше продається як частина наборів інструментів великих постачальників”.
Джерело: reuters