Молоде покоління становлять близько 70% бази користувача Klook, при цьому більше чотирьох з п’яти бронювань здійснюються через мобільний додаток. Це зробило платформи соціальних мереж ключовим каналом для завоювання клієнтів, за словами Еріка Гнока Фа, співзасновника та президента компанії Klook.
“Соціальні мережі стають новим пошуком”, – сказав Гнок Фах в інтерв’ю. «Люди шукають у TikTok та Instagram, так що це безперечно тенденція, яку ми продовжуємо використовувати».
Молоді мандрівники також більше тяжіють до автентичних та персоналізованих вражень, що стало великою зміною у тому, як люди люблять проводити свій вільний час. Замість того, щоб вибрати місце призначення, а потім спланувати, що там робити, молоді люди насамперед віддають пріоритет заходам чи враженням, згідно з нещодавнім звітом McKinsey & Co., який оцінив, що глобальний ринок вражень може коштувати понад $1 трлн.
Компанія вже співпрацює з TikTok, де користувачі можуть бронювати безпосередньо через програму. Klook також співпрацює з більш ніж 20 000 інфлюєнсеров, які можуть заробляти комісійні та спонсоровані поїздки.
Компанія заявила, що останній збір коштів стане рушійною силою наступного етапу зростання Klook. Vitruvian Partners, яка управляє фондами на суму близько $20 млрд і раніше підтримувала такі компанії, як служба доставки їжі Just Eat та туристична платформа Skyscanner, приєднується до існуючих інвесторів, включаючи Softbank Group Corp. і HongShan Capital Group, раніше відому як Sequoia China.
Останній раунд збору коштів Klook відбувся у грудні 2023 року, коли компанія отримала $210 млн від Bessemer Venture Partners.
Заснований у 2014 році, Klook досяг статусу єдинорога у 2018 році та став прибутковим у 2023 році. Його платформа приваблює понад 70 млн відвідувачів на місяць та забронювала понад 140 млн поїздок. Він конкурує з іншими світовими сайтами бронювання подорожей, такими як Booking.com та Expedia, а також з китайським Trip.com та південнокорейським Yanolja.
Джерело: Bloomberg