За що Андрій Федорів отримує $300 000? Інтерв’ю про креатив і мегапроекти

Андрій Федорів – про родинний бізнес, статус poor-rich та креативність замість капіталу /Антон Забельський

У цьому році група Fedoriv досягне виручки понад $10 млн, а капіталізація портфелю Vesna Capital вже перевищує $10 млн при інвестованих $5 млн. Фото Антон Забельський

Що спонукає Андрія Федоріва відхиляти мільйонні пропозиції? Як у його офісі створюються бренди, які трансформують країну? Чому він переконав власників «Буковелю» демонтувати центральну площу курорту? Про це засновник та CEO креативно-інвестиційної групи Fedoriv розкрив у новому сезоні проєкту «Перший мільйон» від Forbes Ukraine

Отримайте річну підписку на шість видань Forbes Ukraine за вартістю чотирьох випусків. Якщо ви шануєте високі стандарти, глибинний аналіз та силу практичного досвіду, ця пропозиція ідеально вам підійде.

Андрій Федорів, 46, очолює креативно-інвестиційну групу Fedoriv, яка об’єднує маркетингову агенцію Fedoriv Agency, венчурний фонд Vesna Capital, коворкінг Kooperativ, спеціалізовані агенції HyperNormal та Volta Buro. Він характеризує бізнес як сімейний і категорично відкидає можливість продажу.

Цього року група планує вийти на річний оборот понад $10 млн. У перспективі Федорів бажає зменшити команду агенцій до 30-50 спеціалістів та сконцентруватися на стартапах й інвестиційних активах, що забезпечуватимуть пасивний прибуток.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *