
У Kormotech розпочали оцінювати дієвість комунікацій наприкінці 2023 року. Підсумок отримали у 2025-му. Знімок надано пресслужбою
Kormotech провела внутрішній аналіз репутації та встановила невідповідність: провідна роль у сфері формує 25% репутації, у той час як суспільна відповідальність – лише 12%, незважаючи на значніші вкладення. Це спонукало підприємство переглянути підходи до комунікацій. Що ще виявило дослідження і як Kormotech корегує стратегію?
Придбайте річну підписку на шість журналів Forbes Ukraine за вартістю трьох випусків. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, дана підписка саме для вас. У період Black Friday діє дисконт -30%: 1259 грн замість 1799 грн.
Виробник харчування для улюбленців Kormotech оприлюднив результати власної репутаційної моделі. Першість у галузі стала ключовим фактором сприйняття фірми (25%), а суспільна відповідальність – найменшим (12%). Про це повідомила директорка з корпоративних комунікацій та КСВ Kormotech Аліна Смишляк-Борода під час PR-марафону 30 жовтня у Києві.
«Ми усвідомили, що вкладали кошти не в ті напрямки, котрі найбільше впливають на репутацію», – констатує вона. Згодом фірма вирішила змінити підхід до комунікаційної стратегії.