Банківський додаток Nationwide не працює, клієнти не можуть увійти в облікові записи

Логотип будівельного товариства Nationwide з'являється на екрані смартфона в Ріно, США, 30 листопада 2024 року. (Фото Jaque Silva/NurPhoto via Getty Images)
Удачі, якщо у вас є великі рахунки до оплати (Фото: Getty)

Клієнти Nationwide не змогли увійти до своїх онлайн-банківських рахунків сьогодні вдень, оскільки додаток не працював через «технічну проблему».

Коли ми спробували увійти в додаток раніше, він показав повідомлення з вибаченнями, колесо завантаження та мало що ще, перш ніж сторінка стану будівельного товариства показала, що проблему вирішено незадовго до 16:00.

Кількість повідомлень про DownDetector, платформу моніторингу збоїв у режимі реального часу, різко зросла близько 14:30, було зареєстровано майже 2000 проблем.

Клієнти поділилися своїм розчаруванням у соціальних мережах, а один користувач запитав Nationwide: «Чи є уявлення, скільки часу це займе? Мені потрібно зайти в додаток, щоб здійснити платіж, до 16:00».

Інший сказав: «Я намагаюся переказати гроші на основний рахунок, щоб купити квиток на поїзд та їжу!! Я навіть не можу ні з ким поговорити через інтернет, телефон просто зависає! У мене немає доступу до СВОЇХ грошей і немає їжі, це неприйнятно».

Загальнонаціональний додаток недоступний
Повідомлення, яке зараз відображається в додатку (Зображення: Nationwide)

Під час збою на сторінці стану послуг Nationwide повідомлялося, що постраждав лише інтернет-банкінг, а «все інше працює нормально».

У ньому клієнтам повідомлялося: «Наразі ви не можете увійти до нашого інтернет-банку або банківського застосунку».

«Прямі дебети та постійні доручення працюють нормально».

У ньому йдеться, що люди можуть продовжувати користуватися своїми картками онлайн та в магазинах, знімати гроші в банкоматах та отримувати платежі.

Вони сказали, що люди, яким потрібно швидко дізнатися, коли все відновиться та запрацює, можуть натиснути «Повідомити мене» на сторінці стану, щоб отримати текстове повідомлення, «коли все повернеться до норми».

Більше трендів

Представник служби підтримки клієнтів будівельного товариства відповів розчарованому користувачеві X: «Вітаю, вибачте, але наш банківський додаток та інтернет-банк недоступні. Ми працюємо над тим, щоб якомога швидше повернути все до нормального режиму».

Поки що немає жодних ознак того, що стало причиною збою.

Речник Nationwide сказав: «Раніше у нас виникла технічна проблема, яка вплинула на роботу наших інтернет- та мобільних банківських послуг».

«Усі служби зараз працюють у звичайному режимі. Нам дуже шкода за будь-які незручності, які це спричинило нашим клієнтам».

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *