
Реалізація стала наслідком багатомісячних дебатів стосовно майбутнього Topgolf, що був найбільш швидкозростаючим, але в той же час найбільш капіталоємним сегментом підприємства.
Topgolf Callaway розглядала різні можливості, зокрема виокремлення бізнесу або частковий продаж, зважаючи на те, що Topgolf поєднує технологічні майданчики для тренувань у гольфі з рестораціями, барами та розважальними зонами.
Голова правління Чіп Брюер зазначив, що декілька сторін проявили зацікавленість до придбання, і компанія остаточно обрала партнера з приватного капіталу. Угода принесе Topgolf Callaway близько $770 млн і передбачається, що її буде завершено у першому кварталі 2026 року після отримання необхідних регуляторних погоджень.
Плани щодо відокремлення Topgolf у другій половині року були відкладені після того, як виконавчий директор підрозділу прийняв місце роботи в Harley-Davidson Inc.
Фірма Callaway Golf Co. поглинула Topgolf Entertainment Group наприкінці 2020 року в рамках угоди вартістю приблизно $2 млрд. Після завершення нової угоди організація планує змінити назву на Callaway Golf Company з новим тикером CALY. За відомостями Bloomberg, Leonard Green вже мав невелику частку в Topgolf Callaway. Інвестиційна фірма, заснована в Лос-Анджелесі, вкладає кошти в роздрібні та сервісні компанії, включно з Mister Car Wash Inc. та Williams Sonoma Inc.
Після збуту Topgolf Callaway сконцентрується на головному бізнесі з виготовлення спорядження для гольфу, до якого входять бренди Callaway, Odyssey, TravisMathew та Ogio. Ці торгові марки за останні 12 місяців принесли близько $2 млрд прибутку.
Компанії Goldman Sachs та Centerview Partners надали консультаційний супровід Topgolf Callaway, а Moelis & Co. представляла інтереси Leonard Green.
Джерело: Bloomberg