Xiaomi збільшила свою ринкову вартість приблизно на $7,6 млрд, оскільки її акції досягли найвищого рівня із січня 2022 року в перший день торгів після того, як у четвер компанія випустила свій дебютний автомобіль, стиль якого черпає натхнення з Porsche.
SU7 від Xiaomi – скорочення від Speed Ultra 7 – виходить на переповнений китайський ринок електромобілів з привабливою ціною – менше $30 тис. за базову модель, що дешевше, ніж Tesla Model 3 у Китаї.
У той час як найбільший у світі автомобільний ринок є складним для новачків через запеклу цінову війну на електромобілі і уповільнення попиту, аналітики кажуть, що у Xiaomi більше перспектив, ніж у більшості стартапів з виробництва електромобілів, а її досвід у виробництві смартфонів дає їй перевагу в інтелектуальних панелях приладів – функція, яка цінується китайськими споживачами.
Xiaomi повідомила потенційним покупцям свого седана, що їм доведеться чекати від чотирьох до семи місяців, що є ознакою сильних інтересів. У п’ятницю компанія повідомила, що отримала 88 898 попередніх замовлень на автомобіль за перші 24 години продажу.
Джерело: reuters