Згідно з даними, поданими на Гонконзьку фондову біржу, частка 78,7% у Sun Art Retail Group належить дочірнім компаніям Alibaba.
У 2020 році Alibaba заплатила $3,6 млрд за контрольний пакет акцій Sun Art, сподіваючись на подальше розширення своєї цифрової присутності для підтримки сотень гіпермаркетів Sun Art у Китаї.
Продаж частки відбувся після 85-відсоткового стрибка акцій Sun Art у Гонконгу за останній рік, що легко перевершило зростання основного індексу Hang Seng приблизно на 20%.
Гігант електронної комерції також продає свій китайський універмаг Intime, навіть якщо він зазнає збитків від угоди.
Продаж акцій є частиною перерозподілу бізнес-портфеля Alibaba з метою зосередитись на основних операціях у сфері електронної комерції.
Джерело: reuters