За даними Celsius, Alani Nutrition, бренд, орієнтований на жінок і що випускає функціональні напої та продукти для здорового способу життя, був заснований у 2018 році і буде придбаний у своїх співзасновників Кеті Шнайдер та Хайдна Шнайдер, а також оператор Congo Brands.
В останні роки енергетичні напої стали дуже популярними серед молодого населення США, оскільки все більше людей звертаються до товарів для фітнесу та здорового способу життя, що спонукає компанії укладати угоди у цьому секторі.
Очікується, що з приєднанням Alani Nutrition об’єднана платформа Celsius генеруватиме близько $2 млрд річних продажів. За 2024 фінансовий рік Celsius повідомила про виторг у $1,36 млрд, що на 3% більше, ніж у попередньому році.
«Стратегічно ця угода має сенс, оскільки Alani — один із найшвидше зростаючих брендів в енергетичному секторі зі значними вільними площами дистрибуції», — вважає аналітик Wedbush Джеральд Паскареллі.
За словами представників Celsius, після закриття Alani Nutrition працюватиме у складі Celsius, а ключові члени керівної команди Congo Brands продовжать роботу як консультанти компанії.
Джерело: reuters