Як повідомляє видання AIN, турецький стартап, заснований у 2012 році, об’єднує понад 500 автобусних операторів, надає програмне забезпечення для продажу квитків та B2B-послуг.
У 2024 році сервіс реалізував близько 45 млн квитків на різні види транспорту в 50 країнах.
Після придбання сервіс збереже операційну автономію, а засновники продовжуватимуть керувати компанією.
Деталі правочину не розголошуються.
За словами співзасновника та гендиректора BlaBlaCar Ніколя Брюссона, компанія давно спостерігала за успіхами Obilet у цифровізації турецького автобусного ринку. Він висловив упевненість, що інвестиції в Obilet сприятимуть розширенню доступу до сталої мобільності на ринках за межами Західної Європи.
Придбання Obilet є частиною стратегії платформа для подорожей BlaBlaCar для створення провідної світової платформи для постійних подорожей наземним транспортом. Компанія об’єднує спільні поїздки на авто, автобусах, а також співпрацює із залізничними компаніями Renfe та Iryo для інтеграції залізничних перевезень.
Джерело: ain.ua