
Ощадбанк про вартість карткових переказів
Клієнтка задумала здійснити переказ із картки Ощадбанку на суму 3 тисячі гривень на рахунок іншої фінансової установи. У зв’язку з цим, її цікавлять розцінки на транзакції. Відповідний запит клієнтка залишила 30 жовтня під постом банку.
Їй потрібна інформація щодо суми комісії в гривнях за переказ грошей з рахунку Ощадбанку. Її метою є перевести 3 тисячі гривень на картку ПриватБанку.
“Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, який розмір комісії в гривнях буде при переказі 3 тисяч гривень з картки Ощадбанку на Універсальну картку Visa ПриватБанку? Я маю труднощі з розрахунком відсотків, математика не мій коник. Чи могли б ви просто вказати остаточну суму в гривнях? Заздалегідь вдячна”, – запитує жінка.
Відповідь Ощадбанку
Представники Ощадбанку зреагували на звернення клієнтки. Вони зазначають, що величина комісії залежить від обраного тарифного плану картки та її типу.
“Розмір збору визначається тарифним планом, за яким було відкрито картку, та її видом. Наприклад, для соціальної/пенсійної картки комісія становитиме 1%+5 гривень (у випадку суми 3 тисячі гривень це буде: 3 тисячі гривень * 1%+5 гривень= 35 гривень). Якщо ж, наприклад, картка оформлена в рамках тарифного пакета “Моя картка”, то до суми 20 тисяч гривень на місяць у межах встановленого ліміту комісія не стягується. Для більш точної перевірки інформації про тип вашої картки та наявність комісії при переказі, ви завжди можете звернутися до контакт-центру банку за номером 0 800 210 800″, – повідомили в Ощадбанку.
Як отримати кваліфікований електронний підпис в Ощадбанку
Ощадбанк виступає як акредитований постачальник електронних довірчих послуг (АПЕДП) та пропонує своїм клієнтам послуги з генерації та використання кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Банк надає повний перелік довірчих послуг, включно з:
- формування, перевірку та підтвердження дійсності кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки;
- створення, перевірку та підтвердження кваліфікованих електронних підписів і печаток;
- інші послуги для роботи з цифровими документами.
Для того, щоб скористатися електронними довірчими послугами, необхідно особисто пройти ідентифікацію у відповідному відділенні реєстрації АПЕДП Ощадбанку. Для цього потрібно:
- Підготувати необхідні документи: оригінали та копії паспорта та довідки про присвоєння податкового номера (РНОКПП), заяву на реєстрацію для отримання сертифіката КЕП, яку можна завантажити за посиланням.
- Звернутись до будь-якого пункту реєстрації АПЕДП Ощадбанку. Перелік адрес та контактної інформації доступний за посиланням.
- Згенерувати ключі на захищеному носії (токені або смарт-картці), що забезпечують максимальний рівень захисту.
- Отримати сертифікат КЕП, що надає можливість використовувати електронний підпис для підписання документів, подання звітності, участі в торгах та здійснення інших офіційних дій в цифровому форматі.
Ощадбанк активно працює над покращенням сервісів електронних довірчих послуг. Зокрема, ведеться робота над впровадженням віддаленої ідентифікації та автентифікації клієнтів, що в перспективі дозволить клієнтам отримувати КЕП більш зручним способом.