«Київстар» про відключення послуги «Мікрокредитування» для нових абонентів
Послуга «Мікрокредитування» більше не буде доступна для абонентів «Київстар». Відповідні зміни набудуть чинності з 16 вересня 2025 року. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Починаючи з 16 вересня 2025 року, нові абоненти «Київстар» не зможуть активувати послугу «Мікрокредитування». Якщо ви вже активували цю послугу, ви зможете користуватися нею ще три дні після 16 вересня 2025 року.
«Ми пропонуємо вам скористатися альтернативною послугою – Відстрочення платежу, щоб залишатися на зв’язку навіть за тимчасової відсутності коштів на вашому рахунку», – повідомили в «Київстарі».
Про послугу «Відстрочений платіж»
Програма підключається автоматично. Для кожного абонента індивідуально встановлюється поріг відключення – максимальна сума, на яку можна піти в мінус. Ви можете користуватися підключенням у межах встановленого порогу відключення. Якщо ви заходите в мінус: ви повинні щоразу до 21 числа (включно) сплачувати борг за попередній місяць, навіть якщо поріг відключення не перевищено. Вам нагадають про мінімальний платіж (борг за попередній місяць) у SMS або перевірте його, зателефонувавши за номером 466*35. Щоб перевірити поріг відключення – зателефонуйте за номером 466*35, надішліть запит *170*4# або зайдіть у Мій Київстар.
Приклад роботи програми у разі заборгованості за попередній місяць
- Ваш поріг відключення становить 400 гривень. Станом на 5 вересня на рахунку є борг у розмірі 200 гривень, з яких 70 гривень – це витрати за серпень та 130 гривень – витрати за вересень.
- Щоб скористатися підключенням у межах вашого порогу відключення, поповніть рахунок до 21 вересня (включно) на 70 гривень (тобто, сума боргу за серпень).
- Якщо платіж за попередній місяць не буде здійснено до 21-го числа, і навіть якщо поріг відключення не буде перевищено, послуги зв'язку будуть заблоковані з 22-го числа.
Скільки це коштує?
Підключення та використання — без додаткової плати.