Стало відомо, коли для руху поїздів відкриють ділянку тунелю між ст. метро “Деміївська” та “Либідська”

Стало відомо, коли для руху поїздів відкриють ділянку тунелю між ст. метро “Деміївська” та “Либідська” - INFBusiness

Коли поїдуть поїзди між
ст. метро “Деміївська” та “Либідська”

Ремонті роботи триватимуть до кінця літа, потім ще потрібно провести тестові пуски руху поїздів і після цього – вже повноцінне відновлення руху потягів.

Про це розповів виконувач обов’язків начальника метрополітену Віктор Вигівський у коментарі Суспільному.

На будівельному майданчику між станціями метро “Деміївська” – “Либідська” роботи тривають цілодобово, щоб відновити рух поїздів “синьою” лінією метро на початку осені 2024 року.

“Ми зараз фактично дійшли до фінальної стадії робіт у котловані, демонтована верхня частина тунелю і взялися за демонтаж останніх елементів споруди тунелю. Безпосередньо ще виконуються роботи усередині тунелю на прилеглих ділянках. Це 27 метрів з одного боку і 20 – з іншого. Там уже виконані роботи, що стосується скажімо так “лікування” тунелю і зараз триває робота для підсилення тунелю по периметру”, – розповів Віктор Вигівський.

Будівельники розібрали аварійний тунель між станціями метро “Деміївська” і “Либідська” (ФОТО)

Ремонті роботи триватимуть до кінця літа, потім ще потрібно провести тестові пуски руху поїздів і після цього – вже повноцінне відновлення руху потягів.

Він стверджує, що нині усі складні роботи фактично завершили.

“Основне питання було забезпечити ефективну роботу у самому котловані, не допустити винесення піску в котлован і доступу води. Цю роботу вже виконали. Далі, якщо вже демонтується тунель, то залишаються тільки роботи щодо монтажу тунелю і безпосередньо роботи в тунелі: прокладання колій, кабелів і запуск руху поїздів”, – зазначив Вигівський.

Будівництво зʼїзду з Подільсько-Воскресенського мосту на Троєщину: що вже зроблено (ФОТО)

Нагадаємо, шість станцій столичної підземки від “Деміївської“ до “Теремків“ зупинили 8 грудня на пів року у зв’язку з ремонтом перегінного тунелю, який почав “протікати“. Затоплення метро почала розслідувати прокуратура – мова про службову недбалість.

За попередніми висновками, причиною деформації тунелю між станціями “Деміївська”-“Либідська” є неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки.

Стало відомо, коли для руху поїздів відкриють ділянку тунелю між ст. метро “Деміївська” та “Либідська” - INFBusiness


Цікаво про будівництво:
 вітчизняний виробник будматеріалів вивів на ринок теплоізоляції новий сучасний матеріал – екструдований пінополістирол XPS під торговельною маркою CARBOLEX


Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *