З початку роботи “єОселi” понад 15,5 тис. громадян вже отримали iпотеку. Це стало можливим, в тому числi, завдяки ефективнiй взаємодiї з Мiнiстерством цифрової трансформацiї та “Дiєю”, використанню нових технологiй та iнтеграцiї з державними реєстрами. Про це розповiв голова правлiння “Укрфiнжитла” Євген Мецгер на мiжнародному форумi “Digital Code: Successful Cases – 2025”.
Головною конкурентною перевагою “єОселi” вiд iнших iпотечних програм є цифровiзований i прозорий процес подачi заявки в “Дiї”. Сьогоднi процес отримання попереднього рiшення банку-партнера “єОселi” займає декiлька хвилин.
За словами голови правлiння, кiнцева мета роботи команди “Укрфiнжитла” – створити повнiстю цифровий процес видачi iпотеки. Перший етап – ухвалення попереднього рiшення банком-партнером – вже реалiзовано i працює за лiченi секунди. Оцiнка квартири, вибiр житла, страхування мають бути автоматизованi. Фiнальний етап пiдписання угоди через електронний кабiнет нотарiуса може бути реалiзовано пiсля повномасштабної вiйни, коли зменшаться ризики.
“Наш стратегiчний напрямок – це цифровiзацiя всього процесу iпотеки. Ми працюємо над проєктом монiторингу забудовникiв. Ми прагнемо впровадити комплексну систему монiторингу, яка аналiзуватиме медiйнi, полiтичнi та репутацiйнi ризики забудовникiв через вiдкритi данi, комунiкацiю з iнвесторами та аналiтику цифрових слiдiв. Це дозволить нам швидко реагувати на потенцiйнi загрози”, – розповiв Євген Мецгер на панельнiй дискусiї.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, також вiн розповiв про використання штучного iнтелекту в роботi з клiєнтами: “Ми зробили власний чат-бот, який допомагає громадянам швидко отримувати вiдповiдi на всi запитання. Вже 60-70% запитiв обробляються автоматично. Ми постiйно вчимо нашого бота розумiти запити i правильно вiдповiдати”.