«METRO Україна»: прогрес у сфері екології та онлайн-інструмент My Sustainable Restaurant для готелів, ресторанів, кафе.

22 жовтня в Україні – День екологічної стійкості, і «METRO Україна» як відповідальна компанія та головний партнер для HoReCa-сектору започатковує комунікаційну платформу для екологічно збалансованого розвитку індустрії гостинності. Платформа My Sustainable Restaurant поєднує досвід організації та надає рестораціям та закладам всі потрібні інструменти і знання для впровадження сталих практик. Вона доступна кожному та має на меті підтримати всесвітній рух за екологічний прогрес та соціальну відповідальність підприємництва в Україні.

Екологічна стійкість для «METRO Україна» – це складова культури

Екологічна стійкість – частина бізнес-стратегії компанії та вагомий елемент корпоративної етики. Це не модна тенденція, а звичка, що охоплює всі робочі процеси: від операційної діяльності до підтримки компаньйонів у їхніх намірах до сталої відповідальності.

Здобутки «METRO Україна» в екологічно збалансованому розвитку 

За 22 роки перебування на ринку України «METRO Україна» постійно покращує методики у сфері екологічної стійкості та реалізує рішення, які допомагають оптимізувати використання природних ресурсів. За 2025 рік у компанії: 

7 млн т відходів передано на повторне використання, зокрема деревину, папір, пластик, метал, скло та інші типи вторинної сировини.

Усі торгові центри оснащені Waste Collection Point. Це надає можливість клієнтам сортувати відходи, сприяючи екологічно збалансованому розвитку на всіх рівнях.

Представлено 200 органічних продуктів на полицях: від свіжих овочів та фруктів до рослинних напоїв, оливкової олії METRO CHEF, кави Rioba та особливих видів вин. Компанія розширює вибір біорозкладних і придатних до переробки одноразових виробів, а також сертифікованих на екологічну стійкість товарів за вимогами FSC, PEFC, ASC, MSC, Global GAP та інші. Це сприяє збереженню лісів і водних ресурсів. 

My Sustainable Restaurant – комунікаційна платформа для екологічно збалансованого розвитку HoReCa-бізнесу.

My Sustainable Restaurant, «METRO Україна»

«METRO Україна»

Екологічна стійкість на кожному етапі бізнесу

Екологічна стійкість для «METRO Україна» не обмежується лише оптимізацією відходів. Компанія знижує свій вуглецевий слід завдяки таким заходам:

  • Замінює холодильні системи, які працюють на вуглекислому газі замість фреону. Це дає можливість скорочувати викиди парникових газів.
  • Переходить на електричні навантажувальні пристрої, що допомагає зменшити шкідливі викиди та поліпшити якість повітря.

Не менш суттєвою є перша встановлена сонячна станція у торговому центрі у Вінниці, котра забезпечує 30% річного споживання електроенергії ТЦ. У планах компанії – розвивати проєкт у Львові та Івано-Франківську, з метою забезпечити всю мережу торгових точок «METRO Україна» сонячною енергією протягом наступних п’яти років.

Екологічне керування та безпека праці

«METRO Україна» є першою організацією на ринку food-ритейлу, котра отримала сертифікати ISO 45001 (управління охороною праці та безпекою) та ISO 14001 (екологічний менеджмент). Це підтверджує високий рівень безпеки на робочих місцях і намір компанії зменшувати екологічний вплив.

My Sustainable Restaurant, «METRO Україна»

Сталий розвиток «METRO Україна»

Енергозбереження та економія води

Один із успішно реалізованих проєктів – перехід на LED-освітлення у всіх торгових центрах «METRO Україна», що дало змогу скоротити споживання електроенергії приблизно на 18%.

Щодо заощадження води, то «METRO Україна» провела модернізацію збереження риби: перехід від акваріумів до льодових ящиків для зберігання риби дав змогу зменшити споживання води на 20% у кожному торговому центрі. Це дозволить за рік заощадити таку кількість води, якою можна було б наповнити озеро Світязь.

Ініціативи для переробки відходів

Окрім цього, «METRO Україна» активно реалізує ініціативу «Вашому одягу – нове життя» та проєкт з утилізації батарейок. Спеціальні контейнери для здачі батарейок встановлені в торгових центрах. Всі зібрані батарейки будуть утилізуватися за кошти компанії та партнерів – постачальників батарейок. 

«METRO Україна» прагне не тільки зменшувати негативний вплив на навколишнє середовище, а й створювати обставини, у яких кожен співробітник/-ця і партнер/-ка можуть приєднатися до всесвітніх змін на планеті. 

My Sustainable Restaurant – комунікаційна платформа для екологічно збалансованого розвитку сфери гостинності.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *