Інвестиції на мільйони. Чому “Лемтранс” Ахметова та глобальні корпорації переходять до контейнерних перевезень.

Лемтранс /надано пресслужбою

Як «Лемтранс» Ахметова та міжнародні HHLA та MSC отримують прибуток від контейнерних транспортувань Фото надано пресслужбою

Не дивлячись на воєнні дії, підприємництво продовжує вкладати кошти у розвиток інтермодальної логістики: в травні швейцарська MSC придбала половину українського оператора інтермодальної логістики N’Unit, у червні німецька логістична компанія Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) – 60% долі терміналу на Закарпатті. «Лемтранс» Ріната Ахметова з 2022 року збудувала три нові термінали. Чи буде продовження? 

Придбайте річну підписку на шість журналів Forbes Ukraine за вартістю чотирьох номерів. Якщо ви віддаєте перевагу якості, глибині та силі реального досвіду, ця передплата саме для вас.

«Праця вирує. До кінця жовтня відновлений термінал може почати роботу», – зазначає голова закарпатського села Батьово Дмитро Тараненко. 

У червні 60% акцій ТОВ «Інтермодальний термінал «Євробрідж» у Батьово придбала німецька логістична компанія Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA). 

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *