
«Змалку плекав надію створити значну фірму, що надаватиме високоякісні послуги за прийнятною вартістю», – заявляє засновник UPG Володимир Петренко. Знімок надано пресцентром UPG
Недооцінений гравець українського паливного ринку, компанія UPG, менше ніж за пів року збільшилася в пʼять разів, пробившись на третю позицію за сукупністю станцій в Україні. Завдання на прийдешній рік – завоювати лідерство. Власник компанії Володимир Петренко максимально підняв планку. Які ресурси він має в запасі?
Придбайте річну підписку на шість випусків Forbes Ukraine за ціною чотирьох примірників. Якщо ви віддаєте перевагу якості, глибині та силі дійсного досвіду, дана підписка саме для вас.
Першу власну станцію UPG (в ті часи «Українська паливна група») відкрила у 2007-му в населеному пункті Сінгури, що на Житомирщині. «Це була невелика станція, яку ми орендували у директора Житомирського бронетанкового заводу», – пригадує творець UPG Володимир Петренко (офіційна власниця – Юлія Васьковська).
За 18 років UPG виросла до мережі АЗС у 20 областях із власним парком автоцистерн, двома суднами (3600 т кожне) та трьома паливними вузлами у Польщі: морський у Свіноуйсьце, річковий у Щецині та наземний у Ряшеві. UPG займає 22 місце в переліку найбільших компаній України.