GORO Mountain Resort: інвестиції в готельну нерухомість Карпат

Карпати в Україні стають одним із основних напрямків для розвитку як туризму, так і інвестування. Зростаючий інтерес до сучасної інфраструктури при одночасному нестачі якісних готельних місць відкриває нові можливості для приватних інвесторів.

«Ринок перебуває на етапі активного зростання. У найближчі роки Карпати можуть стати новим туристичним центром України з можливістю залучити весь європейський ринок. Це створює унікальні інвестиційні можливості та здатно стимулювати ринок готельної прибуткової нерухомості в Карпатах», – переконує Володимир Гаразд, СЕО GORO Development.

Як Карпати перетворюються на новий туристичний та інвестиційний центр

Компанія представила інвестиційну модель курорту майбутнього в Славському на Львівщині, де готелі, сервіси та інфраструктура будуть працювати на спільний результат.

GORO Development, що входить до групи ОККО, відповідає за будівництво та залучення приватного капіталу в готельну інфраструктуру курорту GORO Mountain Resort у Славському на Львівщині. Компанія стверджує, що цей проект створить тривалу інвестиційну екосистему, яка змінить не тільки економіку регіону, але й сам підхід до інвестування в Україні.

GORO Development

Надано пресслужбою GORO Development

Як зазначає Володимир Гаразд, компанія має чітке усвідомлення своєї ролі та обов’язків не тільки перед туристами та місцевою громадою, а й перед інвесторами в готелі курорту. 

«Ми створюємо екосистему, де готелі, сервіси та інфраструктура функціонують як одне ціле на благо усіх учасників, зберігаючи природу і дотримуючись вічної концепції органічного розвитку», – каже він. Він також додає, що бізнес готелів можна порівняти з відвідуванням кав’ярень – поряд два заклади, обидва однаково привабливі, але один порожній, а інший завжди заповнений. Різниця полягає в сервісі, атмосфері та взаємодії з клієнтами.

Володимир Гаразд,

Володимир Гаразд,

СЕО GORO Development

Прибутковість готелю вимірюється не квадратними метрами, а кількістю валіз біля рецепції. Щоб інвестор отримав стабільний та передбачуваний результат, ми заздалегідь проектуємо середовище, в якому буде контролюватися попит.

Так само й у готелях: важливі не лише архітектура або розташування, а цілісна інфраструктура та враження, яке отримує гість. Попит на готельний бізнес необхідно не тільки прогнозувати, а й планувати.

Синергія GORO

Завдяки стратегічним інвестиціям в навколишню інфраструктуру, кожен готельний актив інтегрується в екосистему курорту, що створює додатковий ефект привабливості для гостей і інвесторів. Заповнене курортне середовище означає заповнені готелі, і навпаки: завдяки цій синергії формується передбачуваний потік відвідувачів.

GORO Development

Надано пресслужбою GORO Development

Згідно з прогнозами компанії, до 2030 року GORO Mountain Resort зможе приймати понад 1 млн гостей щорічно, а до 2040 року – більше 3 млн. Це створює великі можливості для інвестицій. 

GORO Development

Надано пресслужбою GORO Development

Підтвердженням цих прогнозів стали результати продажів першого готелю комплексу ONDE Hotel в межах курорту: понад 60 інвесторів з передових секторів української економіки, таких як ІТ, фінанси, агро та енергетика, приєдналися до готельного бізнесу GORO Mountain Resort, згідно з інформацією компанії. 

Ще до започаткування об’єктів, інвестори можуть оцінити прогнозовану капіталізацію, а стабільний дохід буде забезпечуватися завдяки контрольованому туристичному потоку. При цьому передбачені моделі входу та виходу інвесторів дозволяють ефективно зменшити ризики як для активів, так і для самого курорту. 

Чому інвестори обирають готельний бізнес від GORO Development

На думку Володимира Гаразда, сценарії інвестування в готельний бізнес GORO розроблені так, щоб задовольнити потреби більшості видів інвесторів.

  • Для ранніх інвесторів вхід у бізнес курорту ONDE надає можливості для значної капіталізації протягом 3–7 років.
  • Для більш обережних інвесторів – вхід на пізнішому етапі з використанням механізму розтермінування та акцент на отриманні додаткового операційного прибутку. Інвестори сплачують у розтермінування до моменту відкриття готелю, фіксуючи вигідний вхід і нарощуючи капіталізацію активу ще до повної оплати.

GORO Development

Надано пресслужбою GORO Development

Запропоновані можливості в рамках проекту дозволяють кожному інвестору вибрати комфортний рівень ризику та сподіватися на стабільний результат. 

GORO Mountain Resort пропонує інвесторам прозору та гнучку модель інвестування, яка враховує як поточні ринкові умови, так і можливі майбутні контексти. 

GORO Development

Надано пресслужбою GORO Development

Попит на відпочинок у Карпатах буде рости разом із розвитком курортного середовища GORO

Згідно з останніми даними Державної служби статистики, в Україні у 2021 році налічувалося близько 408 000 місць у колективних засобах розміщення. У залежності від оцінки населення, це становить від 9,5 до 13 ліжко-місць на 1000 осіб на сьогодні. Для порівняння: за даними Eurostat, середній показник у країнах ЄС становить 70–80 місць на 1000 осіб. Така різниця свідчить про значний дефіцит туристичної інфраструктури в Україні і, відповідно, про високий потенціал для інвестицій у сфері гостинності.

GORO Development відкриває широкі можливості для інвестування в готельну прибуткову нерухомість, поєднуючи фінансову вигоду з можливістю стати частиною масштабних змін у Карпатському регіоні. Його реалізація забезпечується багаторічним досвідом та експертизою групи OKKO, яка успішно реалізувала понад 300 000 кв. м нерухомості (за даними компанії). Це гарантує належне управління, ефективне масштабування та стійкий розвиток курорту.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *