
Нібулон, Київстар і Епіцентр вкладають мільйони гривень у свої особисті шоу та телесеріали. Фото Getty Images
«Київстар», «Нібулон» та «Епіцентр» зробили вкладення у власні відеоматеріали – від комедійного телесеріалу до документальних стрічок. Короткий серіал «Місія Київстар» зібрав 560 000 переглядів, кулінарне шоу «Епіцентру» – 4,5 млн, а документальна стрічка Нібулону вже подає заявку на участь у Берлінале. З якою метою компаніям такий формат і який результат це приносить?
Придбайте річну підписку на шість номерів Forbes Ukraine за вартістю чотирьох випусків. Якщо ви високо цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця підписка саме для вас.
Після широкомасштабного вторгнення агрохолдинг Нібулон опинився у важкій ситуації: пошкоджена логістика, втрачений флот, $500 млн боргів. Найбільшою трагедією стала смерть засновника Олексія Вадатурського та його дружини внаслідок російської атаки на Миколаїв.
У 2024 році команда вирішила: необхідна презентація для споживачів і партнерів, розповідає Анна Пригода, очільниця відділу комунікацій. Таким чином з’явилася думка про два взаємодоповнюючі відеопроєкти – документальну стрічку «Хлібний капітан України» про засновника підприємства та бренд-серіал «За лаштунками стійкості», який показує, як компанія функціонує в нових обставинах.