
надано пресслужбою АТБ
Кожен рік війни стає для бізнесу виснажливим забігом на довгу дистанцію з новими небезпеками та втратами, як зазначають в АТБ. Але незважаючи на безліч негативних моментів на тлі повномасштабної агресії, фірма засвідчує, що соціально відповідальний бізнес може протистояти труднощам і еволюціонувати. Війна не тільки не зменшила потребу соціуму в якісних продуктах, але й загострила її, а також потребу в ощадності коштів. Тому загальноукраїнська мережа крамниць АТБ постійно збільшує товарообіг, забезпечуючи українцям продовольчу безпеку зараз і в майбутньому. Яким чином компанія збільшує мережу, удосконалює процеси та перетворює бізнес-стратегію на довіру клієнтів – у матеріалі Forbes BrandVoice
АТБ демонструє стійке зростання – у першій половині 2025 року у порівнянні з першим півріччям 2024-го обсяг торгівлі компанії зріс на 19,8%, до 139,39 млрд грн (інформація компанії). «Збільшувати обсяг торгівлі у воєнний період вдається завдяки стратегії інтенсивного розвитку, якої АТБ дотримується з самого початку діяльності. Також допомагають адаптована логістика, вдосконалення бізнес-процедур і віддана праця понад 48 000 працівників», – повідомляють у компанії.
До настання повномасштабного вторгнення АТБ щорічно відкривала до 150 нових крамниць і оновлювала до 80 існуючих. Через війну у 2024 році було відкрито лише 47 крамниць, але вже за новою концепцією: «чорні» АТБ із сучасним інтер’єром, оснащенням та енергоефективними технологіями. Розробка формату тривала 23 роки за участю сотень фахівців.
У 2025 році планується відкриття близько 100 «чорних» крамниць.
Протягом багатьох років АТБ входить до першої десятки найбільших галузевих платників податків. У 2025-му фірма зайняла п’яту позицію серед приватних платників податків України, сплативши 18,02 млрд грн за перше півріччя, що на 35,9% більше, ніж за аналогічний період 2024 року. З початку повномасштабної війни податковий внесок АТБ перевищив 74,11 млрд грн (інформація компанії).
Асортимент кожної з 1293 крамниць АТБ налічує 3700 товарів. Приблизно третина представлена власними торговими марками: «Своя лінія», «Розумний вибір» та новою ТМ «День у День».

Фото надано пресслужбою АТБ

Фото надано пресслужбою АТБ

Фото надано пресслужбою АТБ
Попередній слайд Наступний слайд
«Ми продовжуємо поповнювати асортимент, пристосовуючи його до потреб покупців у воєнних умовах. У прифронтових областях пропонуємо «бойовий асортимент» з 700 найбільш необхідних позицій», – зауважують у компанії.
Разом із розширенням асортименту АТБ інвестує в енергоефективність. З початку війни мережа АТБ відмовилася від деяких елементів зовнішнього освітлення й активно використовує альтернативні джерела енергії – наприклад, системи рекуперації тепла. Вони накопичують тепло від холодильників і направляють на обігрів і вентиляцію. У крамницях, де дозволяє архітектура, АТБ встановила сонячні панелі, інвертори й акумуляторні блоки. З початку 2024-го фірма інвестувала у сонячні електростанції 380+ млн грн, до кінця 2025 року сума досягне 400 млн грн.
Підтримка суспільних ініціатив – ще одна важлива задача АТБ.
Наші проєкти корпоративної суспільної відповідальності направлені перш за все на тих, хто найбільше цього потребує, – військових і тих, хто постраждав від війни. Сумарний обсяг допомоги ЗСУ від АТБ перевищує 2 млрд грн.
Після ракетного удару по лікарні «Охматдит» АТБ надала 20 млн грн для допомоги потерпілим і відновлення корпусу медзакладу. Також фірма підтримує Дніпровську обласну клінічну лікарню ім. Мечникова, а в рамках благодійного проєкту «Брайти» допомогла відкрити дитяче реабілітаційне відділення Unbroken Kids у лікарні Святого Миколая Першого медоб’єднання Львова.

Фото надано пресслужбою АТБ

Фото надано пресслужбою АТБ

Фото надано пресслужбою АТБ
Попередній слайд Наступний слайд
Водночас компанія активно підтримує колектив. «Ми розуміємо, що робітники – наш найцінніший актив, тому впроваджуємо принцип рівного ставлення до кожного, незалежно від посади, гарантуємо стабільність і справедливість оплати праці. АТБ наймає на роботу лише офіційно, сплачує необхідні податки, що дає людині розуміння: тут вона отримає всі виплати та соціальні гарантії згідно із законодавством», – зауважують у компанії.
Також АТБ підтримує співробітників у складних обставинах. Тих, хто евакуювався з тимчасово окупованих територій, приймають на новому місці зі збереженням посади, зарплати, стажу та відпустки. Тих, хто демобілізується зі служби – а на оборону України стало понад 4800 працівників АТБ, – команда також радо приймає назад на роботу.