За перші 18 години після надходження YU7 у продаж Xiaomi отримала близько 240 тис. замовлень, які вона вважає зафіксованими, при цьому покупці або внесли солідний депозит за готові до доставки автомобілі, або менший депозит за автомобілі, які ще не виготовлені.
Виробник смартфонів та побутової техніки справив фурор на китайському ринку електромобілів, випустивши у березні минулого року свій перший автомобіль, седан SU7. З грудня автомобіль продається в Китаї щомісяця більше, ніж Tesla Model 3, і навіть отримав захоплений відгук від генерального директора Ford Джима Фарлі.
YU7 – це лише друга модель, її ціна починається від 253 500 юанів ($35 360), що майже на 4% нижче, ніж у Tesla Model Y. За словами аналітиків, це, швидше за все, призведе до ще більшої втрати частки ринку для американського автовиробника.
Акції Xiaomi зросли на 8% на початку торгів до історичного максимуму, але пізніше скоротили зростання до 3,6%. З початку року вони виросли більш ніж на 70%, оцінивши компанію приблизно в $190 млрд, що робить її найприбутковішою акцією з великою капіталізацією в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, за даними LSEG.
Оскільки вітчизняні конкуренти все більше завойовують китайських споживачів новими привабливими функціями, частка Tesla на китайському ринку електромобілів впала з пікового значення 15% у 2020 році до 10% минулого року, а потім знову до 7,6% за перші п’ять місяців 2025 року.
Аналітики Citi у записці для клієнтів заявили, що компанії, можливо, доведеться ще більше знизити ціни, безкоштовно пропонувати програмне забезпечення для допомоги водію Full Self-Driving (FSD) і пропонувати більше фінансових стимулів, якщо вона хоче успішно конкурувати з Xiaomi.
Джерело: reuters