Гігант електронної комерції та фінтеху планує витратити 34 млрд реалів ($5,8 млрд) на свої операції у Бразилії цього року, порівняно з 23 млрд реалів у 2024 році. Після додавання нового персоналу до кінця року чисельність його персоналу країни досягне 50 тис. людини.
Згідно з заявою, на Бразилію припало трохи більше половини виручки MercadoLibre минулого року, що еквівалентно 61,4 млрд реалів, при цьому електронна комерція принесла близько 60% від загальної суми, а решта надійшла від фінансового підрозділу Mercado Pago.
Технологічна компанія, що базується в Монтевідео, що працює в 18 країнах Латинської Америки, цього року зросла майже на 7%, а її ринкова капіталізація досягла $92 млрд.
Оголошення про Бразилію надійшло за планами інвестувати $3,4 млрд у Мексику, свій другий за величиною ринок. Компанія поки що не розкрила свої інвестиційні плани цього року для Аргентини, де генеральний директор Маркос Гальперін став співзасновником компанії понад 25 років тому.
Джерело: Bloomberg