Згідно із заявою, зробленою в четвер, Ferrero виплатить $23 за акцію Kellogg готівкою, що приблизно на 31% вище за ціну закриття акцій Kellogg у середу.
Угода об’єднує виробника шоколадно-горіхової пасти Nutella з компанією, яка випускає популярні в США сухі сніданки Froot Loops і Frosted Flakes. Таким чином Ferrero розширює своє портфоліо комфорт-фудів і диверсифікує бізнес, що раніше був зосереджений переважно на шоколаді, на фоні зростання цін на какао.
У 2022 році Ferrero, продажі якої минулого року зросли на 9% до €18,4 млрд ($21,6 млрд), придбала виробника морозива Bomb Pops.
Аналітики Bloomberg Intelligence під керівництвом Дженніфер Барташус зазначають, що покупка надасть Ferrero «масштаб і більш стійке становище на ринку США». Хоча потенціал зростання у Kellogg обмежений, компанія забезпечує «грошовий потік і консолідацію брендів», вказано в аналітичній записці. Експерти додають, що Kellogg «зазнає труднощів через низькі обсяги продажів на ринку сухих сніданків Північної Америки, що скорочується».
На думку Ерін Леш, директорки з досліджень споживчого сектору в Morningstar, Kellogg виграє від географічного охоплення Ferrero, а сама італійська компанія, ймовірно, обрала Kellogg через її здатність генерувати грошовий потік і забезпечувати «стабільну виручку».
Аналітики також нагадали про інші нещодавні угоди Ferrero в США, зокрема покупку брендів печива Keebler і Famous Amos у 2019 році, а також американського кондитерського бізнесу Nestlé у 2018 році.
Джерело: Bloomberg