З грудня Pepco розглядала варіанти продажу британського дискаунтера, що має понад 800 магазинів, і минулого місяця попередила, що потенційний продаж призведе до мізерних доходів, оскільки бізнес переживає «складні торгові умови».
“Цей продаж знаменує собою важливу віху в нашому стратегічному плані з відходу від FMCG і зосередженню уваги переважно на Pepco, нашому високоприбутковому бізнесі з виробництва одягу та товарів загального призначення”, – заявив генеральний директор Pepco Group Стефан Борхерт.
Poundland став невід’ємною частиною головних вулиць Великобританії з моменту свого заснування в 1990 році та популярним місцем для вигідного шопінгу, пропонуючи широкий асортимент товарів: від косметики до продуктів харчування, від предметів домашнього декору до канцелярських товарів – спочатку все продавалося за ціною один фунт.
Хоча в 2019 році компанія офіційно відмовилася від моделі продажу лише одного фунта, її виручка важко відновлюється: продажі в першому півріччі впали на 7,3%, що призвело до того, що Pepco довелося відобразити збиток від знецінення в розмірі €234 млн.
Джерело: reuters