Поточні інвестори Meritech Capital Partners та Atomico очолили фінансування.
Амстердамський стартап, створений у 2014 році двома дизайнерами, які раніше продали свою студію Sofa компанії Facebook, спочатку спеціалізувався на інструментах для створення веб-прототипів. Згодом платформа розширила функціонал, додавши послуги для публікації контенту та розробки без залучення програмного коду.
Популярність генеративного ШІ та успішний вихід Figma на публічний ринок у липні посилили зацікавленість венчурних фондів у no-code-платформах.
Framer пропонує комплексне рішення для веб-анімацій, аналітики маркетингових даних та запуску сайтів, позиціонуючись як доступний конкурент Figma та Squarespace. «Наша мета — дати дизайнерам можливість запускати сайти без необхідності наймати дорогих фахівців», — пояснив Коен Бок, співзасновник та генеральний директор компанії.
Згідно з його заявою, у 2025 році щорічний дохід компанії склав понад $50 млн, а до кінця 2026 року очікується його зростання вдвічі. Для контексту: Figma за перші три місяці того ж року отримала $228 млн виручки.
Щомісячна аудиторія платформи налічує приблизно 500 тис. активних користувачів. Хоча основним сегментом залишаються технологічні стартапи, компанія активно працює над залученням корпоративних клієнтів.
У 2023 році Framer успішно завершив раунд фінансування на $27 млн, проте деталі оцінки бізнесу тоді не розголошувалися.
Джерело: Bloomberg