Китайський виробник автомобілів на нових джерелах енергії (NEV) зараз будує два заводи з виробництва NEV в Європі: один в Угорщині та інший в Туреччині.
Виконавчий віце-президент BYD Стелла Лі заявила в інтерв’ю Automobilwoche на початку цього місяця, що компанія розглядає можливість будівництва третього заводу для обслуговування європейського ринку протягом наступних двох років, але не розкрила точне місцезнаходження.
За даними агентства Reuters з посиланням на джерело, Німеччина є пріоритетним вибором для BYD, хоча це питання викликає сумніви всередині компанії через високі витрати на робочу силу та електроенергію, низьку продуктивність і низьку гнучкість у країні.
За словами джерела, BYD розглядає можливість відкриття третього заводу в Західній Європі, оскільки прагне підвищити впізнаваність бренду та визнання серед європейських клієнтів місцевим виробником.
Згідно зі звітом, компанія також дотримується директив китайського уряду не інвестувати в країни, що підтримують імпортне мито. Це означає, що BYD зараз робить знижки деяким державам-членам ЄС, включаючи Італію та Францію.
Ступінь «прокитайської» позиції окремих країн у найближчі кілька років відіграє вирішальну роль у визначенні розташування третього заводу BYD в Європі, йдеться в сьогоднішньому звіті агентства Reuters з посиланням на джерело, знайоме із ситуацією.
За словами джерела, остаточне рішення щодо третього заводу також залежатиме від показників продажів BYD у Європі та завантаження потужностей її угорських та турецьких заводів.
У звіті зазначається, що завод BYD в Угорщині має розпочати виробництво у жовтні, а турецький завод – у березні 2026 року.
Джерело: reuters