
Американська корпорація Adobe Inc. дійшла згоди щодо придбання фірми Semrush Holdings Inc., яка спеціалізується на розробці програмного забезпечення для маркетингу, за 1,9 мільярда доларів — це перша заявлена домовленість після невдалої спроби купити Figma Inc. за 20 мільярдів доларів у 2022 році.
Згідно з повідомленням Adobe, операція буде здійснена повністю готівковими коштами, оцінює Semrush у 12 доларів за акцію і, як передбачається, буде завершена протягом першого півріччя 2026 року.
Semrush — це платформа, яка дає можливість підприємствам аналізувати та вдосконалювати свою присутність у сфері онлайн-маркетингу, зокрема видимість бізнесу у пошукових результатах за допомогою ШІ. Дане придбання допоможе Adobe запропонувати «всеосяжне рішення, яке забезпечує маркетологам повне уявлення про те, як їхні бренди відображаються на власних ресурсах, у LLM-моделях, традиційному пошуку та у широкій мережі інтернет», зазначено в заяві компанії.
Adobe, найбільш відома своїм програмним забезпеченням для творчих фахівців, таким як Photoshop, також розширює лінійку маркетингових і аналітичних інструментів, яка приносить корпорації все більше прибутків. Однак акції Adobe цього року знаходяться під тиском через побоювання, що розвиток ШІ може завдати шкоди її основному бізнесу. За підсумками закриття торгів у вівторок цінні папери втратили приблизно чверть своєї вартості з початку року. Акції Semrush раніше піднялися на 71% — до 11,55 доларів, майже досягнувши ціни угоди, після повідомлення Wall Street Journal про близькість домовленості. Згодом торги були припинені.
Adobe відмовилася від запланованого поглинання Figma у 2023 році внаслідок опору з боку регуляторів ЄС та Великої Британії. Ця угода могла стати однією з найбільших покупок приватної софтверної компанії в історії.
Джерело: Bloomberg