Воїн не має доступу до грошей на пільговому рахунку для оплати комунальних послуг: відповідь Ощадбанку

Ощадбанк

Громадянин не може отримати доступ до грошей на рахунку в Ощадбанку, на який держава переказує допомогу для сплати комунальних послуг.

Чоловік є ветераном бойових дій та одержував платежі за комунальні послуги на рахунок Ощадбанку, який самостійно не відкривав. На даний момент там є кошти, проте він навіть не може дізнатися їх обсяг, не кажучи вже про те, щоб їх забрати. Відповідний відгук громадянин оприлюднив 18 жовтня під постом фінансової установи.

Його цікавить можливість отримання грошей з рахунку, які йому надсилає держава. Громадянин висловлює невдоволення тим, що Ощадбанк змушує своїх клієнтів відвідувати відділення.

“Як отримати власні гроші з рахунку, які перераховує мені держава, який вона сама для мене відкрила без потреби відвідувати ваші філії? Чому ваш банк не може мені мої власні кошти перевести? Чи я маю їх вам подарувати? Ані картку відкрити неможливо віддалено, нічого… Нібито всі мають можливість ходити по ваших філіях, особливо, якщо перебувають не в Україні. Абсурд повний”, – нарікає чоловік

Відповідь Ощадбанку

В Ощадбанку відреагували на скаргу чоловіка. Там повідомляють, що для отримання грошей з рахунку, що був відкритий державою автоматично, потрібна особиста ідентифікація у філії банку — це є вимогою законодавства. Наразі створити картку онлайн до відкритого рахунку автоматично неможливо.

“Банк діє у відповідності до вимог чинного законодавства та внутрішніх регуляторних документів. Запевняємо, що банк не затримує кошти. У вас є можливість зняти їх у будь-який час, відвідавши відділення для проведення операції”, – повідомили в Ощадбанку.

Персональний кабінет для одержувача субсидії/пільги в Ощадбанку

Скористайтеся “Персональним кабінетом” за посиланням, щоб отримати детальну інформацію про пільги та субсидії, які виплачувалися у період виконання АТ «Ощадбанк» ролі уповноваженого банку, що забезпечував банківське обслуговування реалізації механізму надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій безготівковій формі:

  • Керування вашими платежами.
  • Доступ до аналітичних даних та звітів.
  • Налаштування кабінету під свої потреби та платіжних методів.

Яку інформацію можна знайти в кабінеті пільговика?

  • 1 – розділ «Персональні дані», де розміщена особиста інформація пільговика та відомості про УПСЗН, що його обслуговує. Також у цьому розділі є інформація про номер телефону, який було надано до УПЗСН. Щоб відкрити або закрити цей розділ, натисніть на зелену стрілку у лівому верхньому куті.
  • 2 – розділ «Інформація про пільги», де показано розмір нарахованих пільг по кожному місяцю, поточний загальний розмір залишку пільги, текст SMS за кожен місяць. Натиснувши на зображення будинку, відобразиться інформація про виставлені рахунки від комунальних компаній (інформацію можливо переглянути за кожен місяць). Також у цьому розділі додано нову можливість для перегляду інформації про збережені гроші станом на 1 червня кожного року. Щоб переглянути, натисніть на кнопку «Деталі» у стовпчику збережені кошти.
  • 3 – розділ «Постачальники», де розміщено список постачальників комунальних послуг, що надають послуги пільговику. У даному розділі постачальники будуть показані незалежно від того, чи уклали вони договір з Ощадбанком, чи ні.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *