Франчайзі Multicook вкладають понад €100 000, щоб продавати заморожені українські страви від Естонії до США. Як працює міжнародна франшиза співзасновника «Галя Балувана» і чому не у всіх виходить зробити з неї успішний бізнес
9 січня 2025-го в Лос-Анджелесі відкрився заклад Multibar, що поєднує магазин заморожених українських страв і американський фастфуд. Асортимент – від пельменів до готових супів та картоплі фрі, каже засновник бренду Володимир Матвійчук.
Це перша точка нового формату мережі Multicook, яка з кінця 2022 року зросла до понад 260 магазинів. «Ми на піку розвитку», – говорить Матвійчук. Реальні інвестиції в магазин за франшизою – €100 000-200 000, каже власниця двох Multicook в Чорногорії Олена Халтуріна.
Чи успішна франшиза Multicook в різних країнах?