Київстарівська користувачка зіткнулася з випробуванням, намагаючись заблокувати SIM-карту в поцупленому телефоні.

Київстар

Користувачка Київстар не змогла припинити дію картки вкраденого мобільного

Жінка позбулася телефону і намагалася заблокувати SIM-карту. Однак це не вдалося зробити, тому що оператор вимагав від неї відомості, які вона не пам’ятає. Про свою ситуацію абонентка написала 18 жовтня на Facebook-сторінці.

У неї питали назвати три номери, на які вона останнім часом телефонувала, баланс на рахунку, дату та суму поповнення. Однак вона вважає, що небагато хто зберігає зазначену інформацію в пам’яті.

“Шановний Київстар, я спробувала заблокувати картку зі вкраденого мобільного, використовуючи вашу гарячу лінію і мало того, що не змогла це зробити, ще й отримала стрес. Непогана відплата за стабільне поповнення та використання послуг. Цікаві правила блокування, які, ймовірно, вже застаріли. Три номери на пам’ять, на які ви телефонували (з датами). Причому обов’язково ви, а не вам. Точний залишок на рахунку, дата поповнення, сума поповнення. (Я боюся уявити, який спосіб розблокування номера. Напевно, не буду намагатися ніколи). Хтось дійсно зараз тримає ці всі цифри та дати в голові? До того ж йдеться про певну безпеку даних через втрату картки, тому людина нервує і пам’ять підводить ще більше. Дивно, шановні, дуже…Тут оператор запропонував мені перейти до них у приватні повідомлення. Це було чудовим продовженням квесту. Я повторила все те саме оператору, який врешті-решт мені написав: “З нашого боку все правильно, ми тут щоб допомогти вам, але якщо ви не маєте повну інформацію, а саме 3 номери, на які ви телефонували, двох номерів недостатньо”. Це жарт?”, – запитує жінка. 

Відповідь Київстар на скаргу 

У Київстар відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що перевірки дозволяють захистити номер і кошти від аферистів.

“Шкода, що у вас залишився негативний досвід від спілкування з оператором. Ми розуміємо, що не завжди зручно мати під рукою документ або згадати потрібну інформацію. Але саме ці перевірки дозволяють убезпечити ваш номер і кошти від шахраїв. Ми намагаємося зробити процес максимально зрозумілим і швидким. Напишіть, будь ласка, свій номер і подробиці ситуації нам в особисті повідомлення для перевірки”, – заявили у Київстар. 

Як убезпечити свою SIM-карту

  • Щоб ніхто, крім вас, не зміг замінити SIM-карту, оператор ретельно перевіряє відомості за номером після подання запиту. Проте ви можете додатково заблокувати можливість самостійної заміни SIM (якщо ці блокування не встановилися автоматично): щоб заблокувати послугу Самостійної заміни SIM — наберіть *245*1# або 466; щоб перевірити стан послуги — наберіть *245*3#; щоб зняти блокування — наберіть *245*2#, або зателефонуйте 466.
  • Зняти блокування можливо у будь-який момент за номером 466.
  • Незважаючи на високий рівень захисту, оператор просить, особливо, якщо ви прив’язали свій номер до банківської картки, нікому не повідомляти PUK-код і серійний номер (ICC) вашої SIM-карти — це конфіденційна інформація.
  • Якщо на ваш номер надійшло сповіщення про спробу зміни SIM-картки, яку ви не ініціювали, не хвилюйтеся: перезавантажте мобільний і будьте на зв’язку. Цього достатньо, щоб ваша SIM-картка була в безпеці.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *