Будівництво
Бреннерського тунелю
Компанія Italferr, інжиніринговий підрозділ залізниць Італії (FS), повідомила про завершення тунельних робіт під річкою Ізарко, що ведуть за проектом будівництва Бреннерського базисного тунелю, який зв’яже Італію та Австрію.
Про це пише Railway Gazette.
Складні геологічні умови, окрім наявності у зоні проходки двох автомобільних шосе та залізниці від Верони до австрійського кордону, вимагали розробки індивідуального рішення.
Почалася виливка бетонних конструкцій 18-кілометрового тунелю, який зв’яже Данію і Німеччину по дну Балтійського моря
Безпека проходження чотирьох 60-метрових одноколійних тунелів, у тому числі двох стволів, що з’єднують базисний тунель з наявною залізничною мережею на станції Фортецца, була забезпечена застосуванням методу заморожування ґрунтів на початковому етапі рідким азотом при температурі -196 °С. На етапі експлуатації тунелю його замінять сольовим розчином, охолодженим до температури -35 °С.
Заморожування ґрунтів дозволило використати на цій ділянці традиційні методи проходки.
Завершення будівництва Бреннерського базисного тунелю завдовжки 64 км, заплановане в 2032 році, дозволить скоротити на 70% час поїздок пасажирів і збільшить на 50% пропускну спроможність напрямку Верона-Інсбрук, що входить до коридору транс’європейської мережі TEN-T, що зв’язує країни Середземномор’я та Скандинавії.
Цікаво про будівництво: автоматизація виробництва плит перекриття із переднапруженого залізобетону
Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal