Чорна п’ятниця 2025: Приманка для покупців від маркетологів – ШІ та платні доступи.

Чорна п'ятниця 2025 /Ілюстрація Shutterstock

Forbes Ukraine поцікавився у СМО «Епіцентру», «Аврори», Makeup, Comfy, Intertop, MauDau, «Алло», «Фокстроту», що готують компанії на Чорну п’ятницю у 2025 році. Фото: Зображення Shutterstock

Період інтенсивних продажів, що бере свій початок у Чорну п’ятницю, приносить роздрібним компаніям до 10% від загального річного доходу. Щоб випередити конкурентів, у 2025 році маркетологи переміщують фокус з великих знижок на штучний інтелект, абонементи, творчий підхід та спільноти. СМО «Епіцентру», «Аврори», Makeup, Comfy, Intertop, MauDau, «Алло», «Фокстроту» діляться тим, як вони це реалізовують

Отримайте річну підписку на шість видань Forbes Ukraine за вартістю трьох випусків. Якщо ви цінуєте високу якість, поглиблені знання та вплив справжнього досвіду, дана підписка саме для вас. На період Black Friday діє акція -30%: 1259 грн замість 1799 грн.

Інфляція, що перевищує 13%, і зменшення купівельної можливості спонукають роздрібні мережі переосмислювати свої маркетингові підходи. У сезон знижок вони використовують засоби, які мають ефективно впливати на вимогливого клієнта, особливо на того, хто не довіряє розпродажам.

Є за що змагатися. Чорна пʼятниця залишається найактивнішим тижнем у плані продажів: деяким компаніям вона забезпечує до 10% річного доходу. 

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *