Skims від Кім Кардаш’ян досяг оцінки у 5 мільярдів доларів після нового фінансування.

Skims від Кім Кардаш'ян досяг оцінки у 5 мільярдів доларів після нового фінансування. - INFBusiness

Бренд Skims, що належить Кім Кардаш’ян, отримав $225 млн у новому інвестиційному циклі під проводом Goldman Sachs Alternatives, що оцінило фірму, яка спеціалізується на виробництві корегуючої білизни та одягу, у $5 млрд, у порівнянні з близько $4 млрд після раунду 2023 року.

Угода відбулася на тлі наближення Skims до річного валового обсягу продажів у $1 млрд, лише через шість років після виходу на ринок у 2019 році, і стала однією з найбільших угод з приватними інвестиціями для американського споживчого бренду цьогоріч. У раунді також взяли участь пов’язані фонди BDT & MSD Partners, повідомила Skims у середу.

Компанія має намір використати отримані кошти для прискорення розширення мережі фізичних магазинів та міжнародного представництва, а також для впровадження новинок у продукцію і диверсифікації лінійок. Наразі Skims володіє 18 магазинами в США у таких містах, як Нью-Йорк, Лос-Анджелес, Остін і Атланта, а також одним магазином у Мексиці, з планами щодо відкриття нових торгових точок за кордоном у 2026 році.

Skims заявила, що закладає підґрунтя для трансформації в «переважно фізичний бізнес» у найближчі роки, що є зміною стратегії для компанії, яка набула популярності як цифровий бренд direct-to-consumer.

«Цей етап демонструє збереження віри в наше довгострокове бачення і, у поєднанні з ретельним втіленням, готує Skims до наступного етапу розвитку», — зазначив генеральний директор і співзасновник Йенс Греде.

Нове фінансування з’явилося після презентації NikeSkims, колаборації з Nike, яка стартувала раніше цього року і була розкуплена за лічені години. Спільна робота ілюструє прагнення Skims виходити за межі основних корегуючих виробів, включаючи спортивний одяг, повсякденний одяг і категорії performance, просуваючи бренд на широкий ринок спортивного одягу, де лідирують Lululemon, декілька стартапів і сама Nike.

Залучення нового капіталу може відкласти IPO Skims. Компанія розмірковує над можливістю виходу на біржу принаймні з 2024 року, виходячи зі слів Греде.

Ринок IPO для споживчих брендів у 2024 і 2025 роках залишався переважно неактивним, з поодинокими виходами брендів моди та краси, оскільки інвестори стали більш обережними щодо дискреційного ритейлу. Залучаючи приватне фінансування, Skims може продовжувати розвиватися без безпосереднього тиску виходу на біржу.

«Skims є новатором у сфері одягу, створюючи нові категорії та переосмислюючи щоденний одяг», — заявив Біт Каб’яллаветта, глобальний керівник відділу гібридного капіталу Goldman Sachs Alternatives. «Ми раді співпрацювати з керівництвом для реалізації значних можливостей і забезпечення новаторського, сталого зростання».

З моменту заснування Skims отримав віддану аудиторію завдяки інклюзивним розмірам, мінімалістичній естетиці та масштабним рекламним кампаніям за участю відомих спортсменів і знаменитостей. Кардаш’ян, яка обіймає посаду креативного директора, назвала нове фінансування «захоплюючою новою сторінкою» для компанії.

«Ми з нетерпінням чекаємо можливості вивести Skims на новий рівень, продовжуючи впроваджувати інновації та встановлювати стандарти в нашій галузі», — сказала Кардаш’ян.

Джерело: reuters

Джерело

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *