VARUS: піклування про клієнтів, розбудова онлайн-торгівлі та новаторство

“`html

Перший магазин VARUS відчинив свої двері у 2003 році в місті Дніпро. На сьогоднішній день мережа охоплює 116 торгових точок по всій території України та має свій онлайн‑майданчик VARUS.UA. Впродовж багатьох років компанія залишається вірною своїй головній цінності – людині.

Наталія Азюковська,

Наталія Азюковська,

виконавча директорка VARUS

«У основі стратегії VARUS – людина: співробітник, покупець, партнер. Всі етапи, починаючи від оцифрування і закінчуючи автоматизацією, виникають із глибокого розуміння потреб клієнтів».

Людська комунікація

VARUS розглядає клієнта не просто як покупця, а як особистість із її індивідуальними звичками, потребами та настроєм. Саме тому бренд будує взаємодію на основі емпатії, довіри та щирої уваги.

VARUS

Зображення надане пресслужбою VARUS

Анна Луганська,

Анна Луганська,

директорка з маркетингу VARUS

«Ми хочемо, щоб кожен покупець відчував: його розуміють, поважають і до нього прислухаються».

Подібний підхід дає відчутні результати: за першу половину 2025 року товарообіг мережі збільшився на 18,1%, а в державний бюджет компанія перерахувала 1,049 млрд грн податків.

Енергія піклування

Піклування VARUS – це також про стабільність. Навіть під час відключень електропостачання магазини повинні функціонувати, продукти – залишатися свіжими, а покупки – безпечними та зручними.

Компанія вже впроваджує масштабну енергетичну програму: в мережі поступово вводять в дію сонячні електростанції загальною потужністю 4800 кВт, які щорічно вироблятимуть понад 5 млн кВт·год власної електроенергії. Всі торгові точки обладнані генераторами, а разом зі шведською інженерно‑консалтинговою фірмою VARUS провела енергоаудит і впровадила систему енергоефективності – нові об’єкти відповідають сучасним «зеленим» нормам споживання енергії.

«Надійність енергопостачання – це запорука свіжих товарів і довіри споживачів», – підкреслює Наталія Азюковська.

Розвиток e-commerce

У VARUS турбота про людей не обмежується лише фізичними магазинами – компанія розширює її й у цифровий світ. Онлайн-магазин перетворюється на технологічну платформу, створену для зручності та комфорту покупців. Нову стратегію e-commerce запустили в липні 2025 року, і вже за останні три місяці онлайн-прибутки зросли на 25%, а середній чек – на 18%.

Олег Спірін,

Олег Спірін,

CEO напряму VARUS.UA

«Інноваційність підходу VARUS.UA полягає у тому, що ми намагаємося перейти від звичайного кошика з продуктами до задоволення життєвих потреб наших споживачів».

Турбота про колектив

У штаті VARUS – понад 8000 працівників. Компанія створює простір для розвитку та поваги.

Програма «Кузня талантів» дала можливість 92 учасникам просунутися по кар’єрних сходах, ще 36 продовжують навчання. VARUS активно реалізує інклюзивність: разом з ізраїльським інститутом проводить оцінку та розробляє програми адаптації для ветеранів і людей з обмеженими можливостями. Компанія підтримує мобілізованих співробітників – підтримує з ними зв’язок, допомагає з екіпіруванням і транспортом.

Тільки у 2025 році VARUS інвестував понад 11 млн грн у соціальні проєкти, передав 36 автомобілів ЗСУ та допоміг 4000 тваринам у притулках через акцію «Доброгривня».

Зручне партнерство

Турбота про людей – це також і про партнерів. VARUS розробив платформу Partner 2.0 – онлайн-спільноту для результативної взаємодії, замовлень і аналізу. У ній вже більше 1400 партнерів.

«Цифрова трансформація – це турбота про людей, оскільки вона робить простішим життя та робить бізнес більш відкритим», – зауважує Наталія Азюковська.

Люди для людей

VARUS формує культуру відкритості та взаємної підтримки. Символом цієї філософії став фотопроєкт «Люди для людей», який відображає реальні історії співробітників.

VARUS

Фотопроєкт «Люди для людей».

Стратегія турботи VARUS: бізнес, що починається з людини /Фото 1

Фотопроєкт «Люди для людей».

Попередній слайд Наступний слайд

«Ми прагнули висловити вдячність тим, хто щодня знаходиться на передовій сервісу», – пояснює Анна Луганська. Презентація почалася всередині компанії, потім – у БФК LAKE PLAZA у Києві та інших містах.

VARUS

Фотопроєкт «Люди для людей».

VARUS

Фотопроєкт «Люди для людей».

Попередній слайд Наступний слайд

«Навіть незначний прояв уваги здатний стати променем світла для тих, хто поруч, – робить висновок Наталія Азюковська. – Ми і надалі будемо вкладати кошти в людей, співтовариство та технології, що роблять бізнес міцнішим, а суспільство – більш стабільним».

“`

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *