Mastercard має намір купити крипто-стартап Zerohash майже за 2 мільярди доларів

Mastercard має намір купити крипто-стартап Zerohash майже за 2 мільярди доларів - INFBusiness

Mastercard націлена на нову операцію в криптопросторі. За інформацією п’яти джерел, які поінформовані про хід обговорень, платіжний лідер наближається до фінальної стадії перемовин щодо придбання Zerohash, стартапу, який спеціалізується на розробці інфраструктури для криптовалют і стейблкоїнів. Вартість угоди оцінюється в діапазоні від $1,5 до $2 млрд. Джерела попросили зберегти їх анонімність, оскільки йдеться про конфіденційні бізнес-плани. Незважаючи на те, що переговори ще можуть не відбутися, у разі успішного завершення це стане одним з найбільших кроків Mastercard у розвиток сфери стейблкоїнів — криптовалют, пов’язаних з реальними активами, такими як долар США.

Zerohash, заснований у 2017 році в Чикаго, створює інфраструктуру для стейблкоїнів і блокчейну, включаючи рішення для криптоплатежів і торгівлі. Ймовірне поглинання відбувається після попередніх переговорів Mastercard з іншим учасником цього ринку — стартапом BVNK, який також працює зі стейблкоїнами. Раніше Mastercard і криптобіржа Coinbase вели конкурентні переговори про покупку BVNK приблизно за $2 млрд, повідомили шість джерел, обізнаних із ситуацією. В результаті, за словами трьох із них, Coinbase виграла конкуренцію та підписала ексклюзивну угоду з BVNK, яка не дозволяє компанії приймати інші пропозиції.

Представники Mastercard, Zerohash і Coinbase утрималися від коментарів. Прес-служба BVNK не надала відповіді на запит.

На тлі зростання крипторинку протягом останнього року компанії, що працюють зі стейблкоїнами, стали однією з найбільш динамічних категорій у секторі. Після того як платіжна компанія Stripe придбала стартап Bridge за $1,1 млрд, ринок активізувався — розпочалися нові інвестиційні етапи та обговорення щодо злиттів і придбань.

Придбання Bridge компанією Stripe і обговорення Coinbase з BVNK свідчать про значні ставки на стейблкоїни та криптоіндустрію в цілому як на майбутнє платіжних технологій. Прихильники цієї сфери вважають, що стейблкоїни мають переваги над традиційними платіжними системами, такими як банківські перекази або мережа SWIFT, оскільки технологія блокчейн дозволяє здійснювати розрахунки швидше та з меншими витратами на обробку. Однак необхідна інфраструктура ще знаходиться на стадії формування, тому великі компанії — Coinbase, Mastercard і Stripe — активно шукають стартапи, які можуть допомогти розширити їхні продуктові можливості.

Компанії Bridge і BVNK зосереджені головним чином на стейблкоїнах, пропонуючи рішення для використання криптовалют на зразок USDC і Tether у таких сферах, як міжнародні виплати та корпоративне управління фінансами. У той же час Zerohash пропонує ширший набір послуг, допомагаючи компаніям створювати власні криптоплатформи для торгівлі, а також впроваджувати API для токенізації — перенесення традиційних фінансових активів у блокчейн-формат.

Серед інвесторів Zerohash — Interactive Brokers, Apollo, Point72 Ventures і Nyca. У вересні стартап залучив $104 млн під час раунду фінансування за оцінки компанії в $1 млрд.

Хоча стейблкоїни теоретично можуть створити виклик традиційній бізнес-моделі Mastercard, яка базується на стягненні невеликої комісії з кожної операції, компанія вже давно активно працює в секторі криптотехнологій. У 2021 році Mastercard придбала блокчейн-аналітичну компанію CipherTrace, однак згодом закрила частину її основних продуктів. В останні місяці Mastercard посилила увагу до технологій стейблкоїнів і приєдналася до консорціуму, до якого також входять Robinhood і Kraken, з метою спільного розвитку цієї галузі.

Джерело: reuters

Джерело

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *