Київстар знімає гроші з клієнтки за ТБ-сервіс, яким вона не користується: пояснення оператора.

Київстар

Споживачка не підозрювала про підключення Київстар ТБ, за яке компанія знімає гроші

Клієнтка почала отримувати на мобільний телефон сповіщення про стягнення коштів за Київстар ТБ. Проте їй було невідомо про активацію послуги. Відповідний відгук користувачка додала 31 жовтня під постом компанії.

За її словами, на мобільний надійшло повідомлення про утримання грошей за сервіс Київстар ТБ. Втім, вона нею не користувалася.

“Від Київстару ТБ незрозуміло чому надходить повідомлення про зняття коштів, чи тільки я через 3 роки зрозуміла, що і в мене ця пропозиція, бо до цього часу не знала і оплата не стягувалася”, – запитує жінка.

Відповідь Київстар

В Київстар відреагували на зауваження жінки. Там зазначають, що оплата могла не стягуватися через те, що ви не вносили кошти на рахунок наперед, а поповнювали його тоді, коли ваш тарифний план вже не був активним.

“Раніше оплата могла не зніматись із тієї причини, що ви не поповнювали рахунок заздалегідь, а поповнювали його тоді, коли ваш тариф вже не був дійсним, у цьому випадку кошти знімаються одразу за тариф, а зараз же на момент поповнення за номером ще був активний тарифний план, отже, оплати починають списувати кошти за платні сервіси, що підключені за номером. Якщо виникнуть, якісь питання, завжди можете написати нам в особисті повідомлення”, – повідомили в Київстар.

Як відбувається списання плати за сервіс Київстар ТБ?

Якщо ви абонент передоплаченого зв’язку Київстар, оплата стягуватиметься кожного місяця — в той же день, коли було проведено попереднє списання. Якщо на момент оплати у вас бракує коштів на рахунку, буде стягуватися щоденна оплата за сервіс. Якщо ви контрактний абонент, оплата стягуватиметься щодня рівними частинами. Якщо у вас є домашній інтернет від Київстару:

  • Оплата за сервіс стягується 1-го числа кожного місяця в повному розмірі.
  • У перший місяць активації Київстар ТБ оплата стягується за ту кількість днів, що залишилась до завершення місяця.
  • Якщо домашній інтернет було тимчасово призупинено на перше число місяця, то при відновленні обслуговування протягом місяця оплата за підключений пакет Київстар ТБ стягнеться одразу за весь місяць.

Якщо Київстар ТБ активовано як Суперсилу, то окрема оплата за нього не стягується. Суперсила включена у ваш тариф.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *