Ідеальна тривалість голосового повідомлення у WhatsApp після того, як стало відомо, що більшість із нас його не слухає

Щодня по всьому світу надсилається близько семи мільярдів аудіоповідомлень телефоном
Щодня по всьому світу надсилається близько семи мільярдів аудіоповідомлень (Фото: Shutterstock/Тетяна Дювбанова)

Є ті з нас, хто лише друкує повідомлення. По одному текстовому повідомленню за раз. Крапля, крапля, крапля історія нашому другу.

А є й ті, хто любить надсилати голосові повідомлення – зазвичай тому, що нам нецікаво друкувати, і ми хочемо багато чого сказати, але хочемо сказати це без переривання.

Але скільки з цих довгих монологів насправді чути?

За даними однієї телефонної компанії, 80% людей насправді не дослухають до кінця те, що ви говорите.

Запроваджена у 2013 році, щодня по всьому світу надсилається близько семи мільярдів аудіоповідомлень.

Але не всі користувачі мобільних телефонів однаково раді їх отримати.

Дослідження показало, що покоління Z є найактивнішими користувачами голосових нотаток, надсилаючи найбільшу кількість і найдовші аудіоповідомлення, тоді як покоління X надсилає найменшу кількість і найкоротші кліпи.

Тепер дослідники вважають, що вони точно визначили ідеальну тривалість аудіоповідомлення.

Британське покоління X віком від 60 до 78 років найшвидше обриває голосову ноту в середньому за дві хвилини 30 секунд.

Тим часом покоління Z, наймолодше покоління дорослих у країні віком від 18 до 27 років, слухає найдовше – три хвилини 36 секунд, перш ніж зупинитися.

ОПИТУВАННЯ

Як часто ви використовуєте голосові нотатки?

  • Щодня
  • Зрідка
  • Ніколи

Будьте в курсі новин, про які всі говорять, підписавшись на розсилку новин Metro.

Електронна пошта Я погоджуюся отримувати розсилки від Metro Зареєструватися

Цей сайт захищено reCAPTCHA, і до нього застосовуються Політика конфіденційності та Умови надання послуг Google. Ваша інформація буде використана відповідно до нашої Політики конфіденційності.

Стало зрозуміло не лише, як довго люди слухають ваші повідомлення, але й хто, найімовірніше, не слухатиме.

Люди старшого віку (старше 60 років) частіше переривали вас через дві з половиною хвилини, тоді як молодше покоління Z серед нас витримувало ще хвилину.

І хоча це гарна новина для мам і дітей – близько 44% їхніх повідомлень прослуховуються – ваш начальник може почуватися трохи ображеним, якщо лише одне з п’яти повідомлень дослухається до кінця.

Голосові нотатки покоління Z тривають в середньому 12 хвилин 24 секунди, що свідчить про те, що дві третини (3,4) більшості аудіоповідомлень, які молоді люди надсилають одноліткам та друзям, залишаються нечутими.

На відміну від них, бебі-бумери надсилають набагато коротші голосові повідомлення, в середньому дві хвилини 18 секунд.

Доктор Вей Луо, експерт з психології з Кембриджського університету, розповів виданню Metro, що однією з причин, яка пояснює різницю між поколіннями Z та X, є те, що вони можуть використовувати WhatsApp з різних причин.

Голосові нотатки покоління Z тривають в середньому 12 хвилин 24 секунди
Голосові нотатки покоління Z в середньому тривають 12 хвилин 24 секунди (Фото: Shutterstock/insta_photos)

Вона сказала: «Для цифрових аборигенів WhatsApp — це більше, ніж просто інструмент обміну повідомленнями чи щось, що вони [покоління Z] використовують для обміну інформацією».

«Крім того, це дуже важливо для побудови їхнього соціального життя».

Доктор Луо сказав, що дослідження, проведене університетом, показало, що чим більше молоді люди користуються соціальними мережами, тим щасливішими вони почуваються у стосунках з однолітками.

Більше трендів

Вона додала, що те, як покоління Z зазвичай споживає інформацію, наприклад, через відео в TikTok та стрічки в Instagram, «відіграє певну роль» у поясненні того, чому молодь надасть перевагу обміну аудіоповідомленнями, а не текстовими повідомленнями.

Але Talkmobile вважає, що знайшла «золоту середину» для голосових нот.

Терпіння пересічного британця закінчується рівно за три хвилини шість секунд, а це означає, що аудіоповідомлення більше не буде прослухано повністю.

Стюарт Вілсон з Talkmobile сказав: «Коротка, яскрава голосова записка – ідеальний спосіб донести ваше повідомлення, якщо ж щось довше, просто зателефонуйте».

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *