Молоді американці все частіше звертаються до більш корисних газованих та енергетичних напоїв у рамках більш широкого переходу на продукти для фітнесу та способу життя, а компанія Coca-Cola розширює свій бренд Simply, випустивши пребіотичний газований напій під назвою «Simply Pop».
Угода з Poppi посилює присутність PepsiCo у категорії корисних напоїв у той час, коли багаторазове зростання цін чинить тиск на попит на її газовані напої та закуски Lay’s, змушуючи компанію прогнозувати слабкий річний прибуток.
Пребіотичні газовані напої стали найшвидшою категорією в сегменті газованих напоїв (CSD) у США, що обумовлено зміною переваг на користь напоїв, переважно орієнтованих на здоров’я кишечника.
За словами аналітика JP Morgan Андреа Тейшейри, угода допоможе «закріпитися в сегменті «сучасних» газованих напоїв, що швидко зростає, і зміцнити портфель CSD, який протягом багатьох років втрачав частку на користь Coca-Cola і Keurig Dr Pepper».
За словами PepsiCo, Poppi поєднує у собі пребіотики, фруктовий сік та яблучний оцет для створення низькокалорійного газування, що містить не більше п’яти грамів цукру на порцію.
Компанія Poppi, заснована Стівеном і Еллісон Елсворт, спочатку була відома як Mother і була перейменована в 2020 році. Засновники з’явилися на шоу Shark Tank у 2018 році та отримали підтримку інвестора та співзасновника CAVU Consumer Partners Рохана Ози.
Джерело: reuters