У “Київводоканалі” пояснили причину завищених сум у платіжках

Мережею ширилась інформація про чотирикратне зростання тарифів на воду в Києві, але це не відповідає дійсності. Жодного підвищення не було – у платіжних системах стався технічний збій, через який у квитанціях відобразилися неправильні суми. Станом на ранок 10 лютого роботу платіжних систем було відновлено.

4416_0_main_new_12247194.jpg (59.43 Kb)

Про це повідомив “Київводоканал”. “Нині всі нарахування відображаються правильно, і споживачі можуть здійснювати оплату за послуги. Споживачам, які встигли сплатити більші суми, аніж їхні фактичні нарахування за послуги, буде проведено перерахунок, і залишок буде перенесений авансом на наступний період”, – йдеться у повідомленні.

9 лютого в соціальних мережах та месенджерах з’явилися повідомлення, що тарифи на воду в Києві зросли у 4 рази. Деякі мешканці міста отримали квитанції із суттєво завищеними сумами за спожиту воду, що викликало хвилю обурення.

Проте в “Київводоканалі” офіційно спростували цю інформацію, пояснивши, що жодного підвищення тарифів не було. Насправді помилки в платіжках пов’язані з технічним збоєм у системі обробки платежів, через що в окремих квитанціях неправильно відобразилися суми нарахувань.

За офіційними даними “Київводоканалу”, тарифи на централізоване водопостачання та водовідведення для населення залишаються незмінними з 24 лютого 2022 року. Це означає, що жодного рішення про підвищення вартості послуг не ухвалювали, а вся інформація про подорожчання в 4 рази – неправдива.

Начальниця Інформаційного управління ПрАТ “АК “Київводоканал” Оксана Стан наголосила, що причина завищених сум у платіжках – технічний збій у платіжних системах, а в білінговій системі компанії нарахування відображаються правильно.

Жителям Києва, які помітили у своїх квитанціях завищені суми, рекомендували не оплачувати рахунки до виправлення технічної помилки. Кияни могли перевірити правильну суму нарахувань у особистому кабінеті “Київводоканалу” або дочекатися оновлених платіжок із виправленими даними.

Станом на ранок 10 лютого коректну роботу платіжних систем було відновлено, і нарахування за послуги водопостачання та водовідведення на всіх онлайн-платформах відображаються правильно. На час воєнного стану в Україні діє мораторій на підвищення тарифів на газ, опалення та гарячу воду. Проте на тарифи на холодну воду цей мораторій не поширюється, тому потенційно підвищення можливе, але наразі його не було.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *