Конкурент магазину TikTok залучає інвестиції при оцінці $5 млрд

Конкурент магазину TikTok залучає інвестиції при оцінці $5 млрд - INFBusiness

Стартап Whatnot, заснований у 2019 році, з’явився як альтернатива функціям покупок TikTok. Минулого року на Whatnot було продано товарів на суму понад $3 млрд, включаючи кросівки, предмети колекціонування, вінілові платівки та сумки.

“Можливість того, що жива та соціальна комерція може зробити для продавців та бізнесу продавців, просто колосальна”, – сказав в інтерв’ю співзасновник і генеральний директор Whatnot Грант Лафонтейн. «Це буде одна з тих речей, яка змінить кожну категорію та частину роздрібної торгівлі».

Whatnot, що базується в Лос-Анджелесі, має тисячі продавців у восьми країнах, включаючи США, Канаду, Францію та Німеччину. За даними компанії, на платформі щотижня проводиться понад 175 тис. годин прямих трансляцій.

“Це Instagram і eBay”, – сказав Вал Сапата, продавець Whatnot і засновник Shoe Game Co., яка торік продала на сайті кросівок на суму понад $6 млн.

Можливість перетворити шопінг на розвагу зробила продаж у прямому ефірі успішним у деяких частинах Азіатсько-Тихоокеанського регіону, де базується материнська компанія TikTok ByteDance Ltd. З того часу TikTok Shop став ключовою частиною бізнесу цієї компанії в США, і минулого року керівники планували продати через платформу товарів на суму понад $17 млрд.

Раунд фінансування Whatnot збігається з забороною США, що насувається, на TikTok, що може призвести до відправки деяких з його продавців до конкурентів. ByteDance має крайній термін 19 січня, щоб продати TikTok в США, хоча в це може втрутитися новий президент Дональд Трамп.

“Ми з радістю допоможемо будь-якому з цих продавців перебудуватися і побудувати по-справжньому успішний живий та соціальний бізнес”, – сказав Лафонтен.

Whatnot буде використовувати своє недавнє фінансування, щоб найняти більше інженерів, покращити обслуговування клієнтів, розширитися в нових країнах, таких як Австралія, і запустити більше категорій, включаючи гольф та мистецтво, сказав Лафонтен. Стартап планує тендерну пропозицію щодо викупу до $72 млн своїх акцій. З моменту запуску він залучив $746 млн. від інвесторів.

Джерело: Bloomberg

Джерело

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *