Київстар автоматично переводить абонементів на нові тарифи: що відомо про нові зміни

Київстар автоматично переводить абонементів на нові тарифи: що відомо про нові зміни - INFBusiness

Компанія Київстар переведе усіх абонентів, які користуються пакетами “ТВ Сімейний” та “ТВ Преміум HD” на стандартні пакети “Сімейний” або “Преміум HD” із щомісячною платою. Перехід на ці пакети відбудеться після закінчення оплаченого періоду, тобто через 3, 6 та 12 місяців. 

Про це повідомляється на офіційному сайті Київстар. 

Для людей, які активували ці пакети до 22 серпня 2023 року, умови залишаться без змін. Ці послуги будуть автоматично відключені після закінчення оплаченого терміну. Це нововведення в компанії почнеться з 23 серпня. Під’єднатись до тарифів, або від’єднатись можна в додатку Мій Київстар. Також це можна зробити й за номером 477*760 до завершення їх терміну дії.

Вартість тарифного плану “Сімейний” – 120 грн на місяць перші 3 місяці користування, потім плата – 150 грн/місяць. Вартість тарифного плану “Преміум HD” коштуватиме 150 грн перші 3 місяці, а потім абонплата збільшиться до 200 грн/місяць. У перший місяць користування послугою щомісячна плата за тариф знімається лише за кількість днів, що залишилися до кінця місяця. Далі плата зніматиметься з особового рахунку “Домашнього Інтернету” 1-го числа кожного місяця.

Київстар автоматично переводить абонементів на нові тарифи: що відомо про зміни в тарифах 1

Київстар автоматично переводить абонементів на нові тарифи: що відомо про нові зміни в компанії 2

Скарги клієнтів

Нещодавно на сторінці “Київстар” у Фейсбуці користувачка залишила негативний коментар. Українка заявила, що “Київстар” двічі зняв із її рахунку оплату за тариф. Вона розповіла, що компанія списала декілька разів кошти під час активації пакета послуг. Служба підтримки допомогти не змогла, тому вирішила просити допомоги в коментарях. 

Київстар автоматично переводить абонементів на нові тарифи: що відомо про нові зміни в компанії 3

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

  • Українці ставлять домашньому інтернету від Київстар 2,5 бали з 5
  • Абоненти Київстар поскаржилися на популярну послугу – немає підключення, хоча є оплата
  • Без попередньої згоди: як мобільний оператор Київстар нав'язує свої "вигідні пропозиції"

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *