Остереження щодо кредитних афер: Відповідь Vodafone “Інформатору” про термін переоформлення заблокованого номеру.

Vodafone, мобільний зв'язок в Україні. Фото: Drazen Zigic

Vodafone, мобільний зв'язок в Україні. Фото: Drazen Zigic

Згідно з інформацією, наданою прес-службою мобільного оператора Vodafone, після припинення активності вашого телефонного номера, він залишиться недоступним для інших протягом двох років. Подібне рішення було прийняте компанією, враховуючи рекомендації від Мінцифри. Більш детальна інформація – в матеріалі Інформатора.

Чи виникала у вас ситуація, коли ви бажаєте зателефонувати або написати людині, з якою давно не спілкувалися? Ви робите спробу зв’язатися, але з’ясовується, що цей номер вже належить іншій особі. Слід зазначити, що подібну тактику можуть використовувати зловмисники, щоб, наприклад, оформити швидку позику на ім’я колишнього власника номера (за умови, що їм відомі його особисті дані та є копії документів), а повертати кошти доведеться саме йому. Ми раніше повідомляли про випадок, коли на неактивну SIM-картку “Київстар” на чоловіка було оформлено кредит у “ШвидкоГроші”. Проте, власників номерів Vodafone за цією схемою навряд чи вдасться обдурити.

Як було зазначено у відповіді Інформатору, необхідний певний проміжок часу, щоб номер абонента Vodafone став неактивним. Період дії номера передплаченого зв’язку становить 370 днів з моменту останнього поповнення рахунку на суму від 5 грн. Якщо поповнення відсутнє, на 371-й день для номера автоматично встановлюється обмеження тривалістю 90 днів. Якщо протягом цього терміну абонент не поповнить рахунок, номер буде остаточно деактивовано. Отже, від останнього поповнення рахунку до деактивації номера проходить 460 днів.

Компанія Vodafone підтримала ініціативу Мінцифри, і з 2023 року всі без винятку деактивовані номери, якими користувалися абоненти, переходять у “карантин” на 2 роки. Враховуючи різноманітні обставини та ситуації, в яких можуть перебувати клієнти: на передовій, на тимчасово окупованих територіях, в інших регіонах України чи за кордоном, а також з метою захисту їхніх інтересів, з урахуванням вимог безпеки та захисту конфіденційності електронних комунікацій, компанія вирішила не використовувати протягом 2 років жоден з деактивованих номерів без додаткових запитів від колишніх власників цих номерів.

Незважаючи на обмеженість номерного ресурсу, компанія робить такий крок, щоб таким чином надати підтримку усім своїм клієнтам та максимально полегшити використання послуг у воєнний час. Для реалізації в наших магазинах та на вебсайті будуть пропонуватися лише ті номери, з моменту деактивації яких минуло не менше 2 років.

“Для реалізації в наших магазинах та на сайті будуть пропонуватися лише ті номери, з моменту деактивації яких минуло не менше 2 років. Протягом 2 років після деактивації номер може бути проданий тільки за умови звернення колишнього власника (після проходження процедури ідентифікації). Для цього існує спеціальна сторінка на сайті Відновлення та розблокування номера Vodafone Україна. Окрім цього, останнім часом для випуску нових стартових пакетів застосовуються переважно номерні діапазони, які раніше не використовувалися, наприклад, з новим кодом мережі 75”, – повідомляють у Vodafone.

Як заблокувати небажані дзвінки

Небажані дзвінки – це дзвінки рекламного характеру, коли компанія здійснює виклик без попередньої згоди користувача та пропонує певні товари чи послуги. Наразі кожен громадянин України має можливість звернутися до свого оператора та посприяти блокуванню номера, з якого надходив такий дзвінок.

У Vodafone для використання цієї опції необхідно звернутися до оператора – через додаток або за телефонами: 111 або 0 800 400 111 в межах України, +38 050 400 111 у роумінгу. Як це зробити абонентам “Київстар” та Lifecell – дізнайтеся тут. Також можна залишити скаргу на урядову гарячу лінію (1545) або подати запит на вебсайті НКЕК.

Оператор здійснить перевірку номера, на який надійшла скарга, та заблокує його, якщо він відповідає як мінімум двом наступним критеріям:

  • виклики здійснюються без взаємодії;
  • середня тривалість викликів протягом тижня — менше 60 секунд;
  • більше 50% викликів здійснюється на різні номери;
  • на номер немає можливості передзвонити;
  • під час виклику транслюється записане повідомлення;
  • наявність скарг від абонентів;
  • кількість вхідних дзвінків, що не закінчуються розмовою, на номер — менше 5% від загальної кількості вхідних та вихідних викликів цього номера;
  • номер використовується виключно для дзвінків, а не для обміну SMS чи доступу до інтернету.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *