Львів: ймовірне відкриття розкішного готелю знаменитої світової марки

готель рецепція radisson red

Зведення готелю відомої мережі Radisson наразі в процесі обговорень / Radisson Hotels

Міжнародна девелоперська фірма Anta Group має намір побудувати готель популярної марки в самому серці Львова. Відповідні обговорення з мережею Radisson Hotel Group вже проводяться. Проєкт, що охоплює площу понад 6-7 тисяч квадратних метрів, включатиме 100 кімнат. 

Про це було оголошено в інтерв`ю Delo.ua Антоном Тараненком, засновником міжнародної девелоперської компанії Anta Group. Ця компанія славиться тим, що зводить рекреаційну нерухомість за кордоном, зокрема на Балі.  Партнером компанії Anta Group у Львові буде інвестиційний консультант Тарас Бачинський.

“Найімовірніше, це буде Radisson Red – нова лінійка готелів Radisson, яка стала дуже популярною у європейських містах. Об`єкт матиме 4 або 5 зірок”, – зазначає Антон Тараненко. 

Готель буде розташований у центральній частині міста. Однією з можливих локацій є площа Міцкевича. 

Бюджет не розголошується, проте девелопер називає приблизні цифри:

“Зведення подібних готелів обходиться приблизно в 25-35 млн. доларів. Ціна номеру становитиме 130 – 300 доларів за ніч, залежно від пори року та заповненості. Загалом у готелі має бути 100 номерів, кожен площею від 30 до 45 кв.м”, – каже Антон Тараненко. 

Інвестор наразі проводить перемовини з Radisson Hotel Group та оцінює вірогідність будівництва такого готелю як досить високу. 

“В цілому Radisson не заперечує. Проте немає затверджених концепцій чи точного часу, коли розпочнеться зведення і відкриється готель. Зазвичай переговори та затвердження концепції займають близько пів року. Великі готелі приділяють цьому значну кількість часу”, – говорить Антон Тараненко.

Явище Radisson 

В Україні налічується лише 5 готелів Radisson Hotel Group: 3 у Києві, 1 у Буковелі та тимчасово закритий в Одесі. Компанія розглядає нові місця для зведення готелів у регіонах зі збереженим туристичним інтересом.  

“Львів – одне з найбільш безпечних міст. Крім того, незалежно від вторгнення, він утримує позицію бізнес-міста. Тут відбувається багато конференцій, заходів, що мають важливе значення для готельної індустрії. Сприяє також і його близькість до європейського кордону”, – пояснює Антон Тараненко.

Фото 2 — У Львові може з'явитися преміум-готель Radisson: де і коли побудують

 Radisson Hotels: Radisson Blue в Буковелі

Інвестор підкреслює, що на карті Львова є лише два міжнародні готельні бренди – 3-зірковий Ibis і Best Western (4 зірки), який був відкритий вже під час війни, у 2022 році на площі Ринок (приблизно 80 номерів). За словами Тараненка, попит на ці готелі є досить високим. 

“Унікальність Radisson полягає в тому, що це найбільша готельна мережа, що має внутрішню систему бронювання. Переважно всі готелі бронюються через booking.com або інші онлайн-сервіси. 50% Radisson робить бронювання через свою внутрішню корпоративну систему бронювань”, – повідомляє Антон Тараненко. 

Підприємець зазначає, що цією системою користуються не лише по всій Європі, а й далеко за її межами. Тому будівництво може стати сигналом для інших іноземних інвесторів: настав час звернути увагу на туристичний та рекреаційний потенціал України. 

Формат та вартість

Anta Group вже втілила в життя проєкт на Балі – це готель Radisson Individuals

“У Radisson велика різноманітність різних брендів. Park Inn by Radisson – 3-4-зірковий (у Києві – біля метро “Олімпійська” – ред.). Red – нова концепція, що має 4-5 зірок, так само, як і Blue. Radisson Individuals також має 4-5-зірковий рівень, але відрізняється індивідуальним дизайном від девелопера. Разом з тим, менеджмент, рівень управління та сервісу, система бронювання залишається від Radisson”, – пояснює Антон Тараненко. 

Фото 3 — У Львові може з'явитися преміум-готель Radisson: де і коли побудують

Radisson Hotels: Park Inn by Radisson Kyiv Troyitska

Антон Тараненко планує комбінувати формат “бізнес” і “відпочинок”.  Інфраструктура може включати конференц-зал для проведення заходів, але не менш важливим є наявність SPA. 

“Період окупності такого готелю становить приблизно 10-12 років”, – зауважує Антон Тараненко. 

Туристичний потенціал

Підприємець вважає, що, незважаючи на втрату регіонів і територій, Україна має великий туристичний потенціал. 

“Після закінчення війни з туризмом в Україні все буде дуже добре. Або в найгіршому випадку ми перейдемо у формат Ізраїлю, коли, незважаючи на війну, все одно будуть приїжджати. За 2024 рік в Україну прибуло 1,5 мільйони іноземців. Для порівняння, у післяковідному 2021 році їх було 4,5 млн, а у 2019 майже 12,5 млн”, – констатує Антон Тараненко. 

Також він додає, що за останні декілька років спостерігається відчутне зростання ринку рекреаційної нерухомості. Проте будують в основному українські забудовники. Будівництво Radisson може стати поштовхом для зацікавлення інших закордонних інвесторів.

Нагадаємо, у Львові виставили на продаж готель “Турист”. 

Джерело

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *